| Atbilžu arhīvs | № 63175, Bioloģija, 11 klase AUDU UZBŪVE UN DAUDZVEIDĪBA | | |
| |
greatmind | Izpildīju tikai pirmo uzdevumu: 1.Jā 2.Nē 3.Jā 4.Nē 5.Jā 6.Nē 7.Nē 8.Jā 9.Jā 10.Jā | | |
| |
Lachuks | Failā :) | | |
| |
wineta-s | Lūdzu , jau gatavs risinājums. | |
| | № 63217, Bioloģija, 12 klase ++PD "Biotehnoloģijas". Paldies | | |
| |
greatmind | 1. uzdevums Inženierija 3 terapija 4 Klonēšana 5 Selekcija 2 Vektori 6 2. uzdevums b) Jā Nē Jā Jā Nē Jā
| | |
| |
≈√vp_idb_insp‰ | BIOTEHNOLOĢIJAS 1.variants.
1. uzdevums: (5 punkti) Norādi, kurš paskaidrojums atbilst katram no dotajiem jēdzieniem! Gēnu inženierija 4 Gēnu terapija 2 Klonēšana 5 Selekcija 7 Vektori 6
Turpinājums failā. | | |
| |
sievina | 1.uzdevums. Gēnu inženierija 3. Gēnu terapija 4 Klonēšana 5 Selekcija 2 Vektori 6
| | |
| |
Lachuks | Failā | | |
| |
Anonmous | Failā! | |
| № 63298, Bioloģija, 12 klase Palidziet ludzu? uz kadim 4-6 ballem pietiks, uzd. faila, paldies | | |
| |
greatmind | 1. uzd 3, 4,5, 2,6
2.uzd b)jā, nē, jā, jā, nē,jā | | |
| |
malajaju | 1.uzd. 4 3 5 2 6 2.uzd a)- b)ja ne ja ja ne ja c)"+"ta ir metode, ka noteikt atskiribas starp ipatniem palidz atrisinat kriminalprocesus "-" ilgstoss process 3.uzd. "+"kim.lidzekli insticidi plass iedarbibas spektors lauksaimniecības kultūras, kuru šūnās ir gēni, kas liek šūnām izstrādāt un izdalīt insekticīdus "-"instekcidi-dargie rada piesarnojumu vide boja iet derigie kukaini 4.uzd. a)vejs lietus b)selekcionet sugas ar stipriem katiem 5.uzd. organu aizvietosana izaudzinat auglus 3 dienu laikaa oglu dedzinasana(palasi netaa, tur saistits ar | | |
| |
≈√vp_idb_insp‰ | BIOTEHNOLOĢIJAS 1.variants.
1. uzdevums: (5 punkti) Norādi, kurš paskaidrojums atbilst katram no dotajiem jēdzieniem! Gēnu inženierija 4 Gēnu terapija 2 Klonēšana 5 Selekcija 7 Vektori 6
2. uzdevums: (13 punkti) Izpēti attēlu, kurā redzami DNS “pirkstu nospiedumu” analīzē iegūtie rezultāti! Dažādi DNS paraugi apzīmēti ar burtiem. Bulta norāda DNS fragmentu pārvietošanās virzienu.
Turpinājums failā. | | |
| |
Anonmous | Failā! | | |
| |
Lachuks | Failā :) | |
| № 63388, Bioloģija, 12 klase Organismu vairošanās un ... | | |
| |
paliidziiba01 | izmantotas bioloģijas zināšanas
Ja nav grūti, nospied paldies :) | | |
| |
≈√vp_idb_insp‰ | Tēma: Organismu vairošanās un attīstība 1. UZDEVUMS Tests 1). Vairošanās notiek a). Molekulārā līmenī b). Organoīdu līmenī c). Šūnu līmenī d). Organismu līmenī 2). Kopdzimuma organismiem abu veidu gametas veidojas a). Uz viena organisma b). Dažādos organismos 3). Kādam vairošanās procesam raksturīgas gametas? a). Dzimumvairošanās b). Bezdzimumvairošanās c). Veģetatīvās vairošanās 4). Sēkla attīstās no a). Zigotas b). Auglenīcas c). Neder neviens 5). No zigotas attīstās a). Auglis b). Dīglis c). Sēkla d). Neder neviens 6). Spāres un sienāži attīstās ar
Turpinājums failā. | | |
| |
Lachuks | Failā | | |
| |
Anonmous | Failā! | |
| № 63409, Bioloģija, 12 klase Vairošanas | | |
| |
≈√vp_idb_insp‰ | Tēma: Vairošanas. Uzdevums 1.UZDEVUMS:Aizpildi tabulu! Bezdzimumvairošanās ir: Attēls Organisms Bezdzimumvairošanās veids Veģetatīvi – šūnām vai atsevišķām organisma daļām atdaloties no vecā organisma Vienšūņu dalīšanās laikā īpatnis sadalās divos jaunos organismos
Turpinājums failā. | | |
| |
paliidziiba01 | izmantotas bioloģijas zināšanas
Ja nav grūti, nospied paldies :) | | |
| |
Lachuks | Failā. | |
| | № 63427, Bioloģija, 11 klase Lūdzu palīdziet | | |
| |
Lachuks | Failā | | |
| |
paliidziiba01 | Izmantotas bioloģijas zināšanas
1.Uzrakstiet, kuras pazīmes raksturīgas mitozei, kuras – meijozei? 1. Daloties mātšūnai, rodas divas meitšūnas - mitoze 2. Daloties mātšūnai, rodas četras meitšūnas - mejoze 3. Meitšūnas ir ģenētiski identiskas - mejoze 4. Meitšūnas ir ģenētiski daudzveidīgas - mitoze 5. Meitšūnās saglabājas tāds pats hromosomu skaits kā mātšūnām - mitoze 6. Meitšūnā ir uz pusi mazāk hromosomu nekā mātšūnā - mezoje 7. Pirms dalīšanās notiek DNS dubultošanās - mitoze
Turpinājums failā. | |
| № 63455, Bioloģija, 12 klase Palidziet ludzu ar diviem uzdevumiem bioloģija. Tēma: Organismu daudzveidiba. Pielikumā | | |
| |
Lachuks | Failā | | |
| |
paliidziiba01 | Ceru, ka patiks domu karte :)
Organisms Valsts Rudā vāvere Dzīvnieku Rievainā roze Augu Maizes raugs Sēņu Islandes ķērpis augu Ciānbaktērija (zilaļģe) Monēru Kramaļģe Protistu
1. uzdevums
Apgalvojums Pareizi Nepareizi Vienšūņi ir prokarioti x Vīrusi spēj ilgstoši saglabāties ārējā vidē x Visi daudzšūnu organismi ir eikarioti x Baktērijas vairojas, izmantojot saimnieku šūnu līdzīgi kā vīrusi x
Turpinājums failā. | |
| № 63456, Bioloģija, 12 klase Palidziet ludzu ar uzdevumiem bioloģija. Tēma: Organismu daudzveidiba. Pielikumā | | |
| |
Lachuks | ORGANISMU DAUDZVEIDĪBA (2) 2.variants.
1.uzd. Sistemātikas taksonu nosaukumi Suga ganu Ģints plikstiņu Dzimta krustziežu Klase divdīgļlapu Nodalījums segsēkļu Taksoniem atbilstošās pazīmes laukstaugs
2.uzd. Tipa nosaukums Dzīvnieku numuri Pazīmes 3. 4. 6. Dzīvo ūdenī 1. 2. Dzīvo uz sauszemes, pārvietojas ar ekstremitātēm.
Turpinājums failā. | |
| № 63469, Bioloģija, 12 klase Izmantojot saziņas līdzekļus uzraksti eseju Optometrists- mūsdienīga profesija, nosaucot piecus iemeslus, kāpēc mūsdienās nepieciešama šī profesija! | | |
| |
paliidziiba01 | Pievienoju arī attēlu :)
Optometrists – mūsdienīga profesija „Optometrists ir speciālists, kurš nodarbojas ar redzes problēmu korekciju. Optometrists ir apmācīts noteikt redzes asumu, izrakstīt brilles, kontaktlēcas. Optometrists nav ārsts, tāpēc tas nevar uzstādīt slimības diagnozi, kā arī nozīmēt ārstēšanu.” Ja kādas rodas acu problēmas, tad optometrists ir pirmais, pie kura vajadzētu doties, jo viņš novērtē redzes asumu, nosaka redzes sistēmas traucējumus un, ja ir nepieciešams, tad izraksta recepti briļļu iegādei, kā arī optometrists var apmācīt kā pareizi lietot kontaktlēcas, un, kā tāš pareizi kopt.
Turpinājums failā. | |
| | № 63470, Bioloģija, 12 klase Palīdziet | | |
| |
paliidziiba01 | Izmantotas bioloģijas zināšanas
1. uzdevums Hormons B A. Organisma atbildes reakcija uz kairinājumu ar CNS līdzdalību. Reflekss A B. Sekrēcijas dziedzeru izdalīta bioloģiski aktīva viela. Iekšējās sekrēcijas dziedzeris F C. Apkārtējās vides signālu uztvērējs. Etilēns E E. Augļu nogatavošanās veicinātājs, fitohormons. Receptors C F. Augļu augšanas veicinātājs
2. uzdevums Aukstasiņu dzīvnieki, siltasiņu dzīvnieki, hemoreceptori, termoregulācija, fotoreceptori, acis, dzirdes analizators, reflekss. Vardes ir aukstasiņu dzīvnieki, jo ziemā tās var pat iesalt ledū, bet pavasarī „atsalt „un dzīvot aktīvu dzīvi. hemoreceptori vardei atrodas mutē un uz ādas. Tie palīdz sameklēt barību, atrast partneri. Savukārt stārķis sameklē vardes ar fotoreceptoru palīdzību, kas atrodas acīs. Stārķim ķermeņa temperatūra nav atkarīga no apkārtējās vides temperatūras, tāpēc viņš ir siltasiņu dzīvnieks.
Turpinājums failā. | | |
| |
Lachuks | Failā. | |
|
|