| Atbilžu arhīvs | № 66419, Bioloģija, 11 klase Lab.darbs.Palīdziet CO2 IZDALĪŠANĀS RAUGA ŠŪNU ELPOŠANĀ Situācijas apraksts Maizes raugu izmanto mīklas pagatavošanai, jo izdalītais oglekļa dioksīds padara mīklu irdenu. Parasti maizesraugs (Saccharomycescerevisiae) kā izejvielu vielmaiņā enerģijas ražošanai izmanto vidē esošos ogļhidrātus – fruktoze,glikozi, bet galaprodukti ir etilspirts un ogļskābā gāze (CO2).Vielmaiņas reakciju norisei nepieciešami noteikti apstākļi, piemēram, optimāla temperatūra, pH. Uzdevums Pārbaudīt rauga vielmaiņu, mērot izdalītās ogļskābās gāzes daudzumu. Pētāmā problēma Kāpēc maizes raugu izmanto maizes cepšanai?
| | |
| |
Lachuks | Failā :) | |
| | № 66425, Bioloģija, 12 klase Humorālā regulācija | | |
| |
paliidziiba01 | ja nav grūti, nospied paldies :) | | |
| |
M.K | failā | | |
| |
Lachuks | Jautājums 1 Paskaidro terminus un mini piemērus Auksīni - ķīmisku savienojumu grupa, kas augos pilda regulatorās funkcijas. Piemēri: β-indoliletiķskābes, β-indolilsviestskābes.
Turpinājums failā. | |
| № 66427, Bioloģija, 12 klase Redze | | |
| |
paliidziiba01 | Optometrists – mūsdienīga profesija „Optometrists ir speciālists, kurš nodarbojas ar redzes problēmu korekciju. Optometrists ir apmācīts noteikt redzes asumu, izrakstīt brilles, kontaktlēcas. Optometrists nav ārsts, tāpēc tas nevar uzstādīt slimības diagnozi, kā arī nozīmēt ārstēšanu.”
Turpinājums failā. | |
| № 66460, Bioloģija, 10 klase Steidzami | | |
| |
paliidziiba01 | Sugas kritērijs nosaukums Islandes ķērpis Sarkanā mušmire Morfoloģiskais kritērijs (Morfoloģiskā kritērija pamatā ir vienas sugas īpatņu ārējā un iekšējās uzbūves līdzība.) Līdz 12cm augsts, krūmveida, ar zarainām daivām
Vairojas ar sporām, arī ar lapoņa fragmentiem Mikorīza sēne
Vairojas ar sporām
Turpinājums failā. | | |
| |
M.K | Failā. | |
| № 66462, Bioloģija, 10 klase Steidzami | | |
| |
paliidziiba01 | Globālās ekoloģiskās problēmas.
1. A 2. C 3. F 4. E 5. D | | |
| |
M.K | Failā. | |
| | № 66463, Bioloģija, 10 klase Steidzami | | |
| |
M.K | Failā. | |
| № 66470, Bioloģija, 11 klase 1.uzdevums un 2.uzdevums paldies par palidzibu | | |
| |
paliidziiba01 | Tev bija rakstīts, ka jāpilda 1. un 2. uzdevums :) | | |
| |
Lachuks | 1.Uzdevums. Pareizo atbildi apvelc ar O! (5 punkti) [Vērtēšanas kritēriji: Par katru pareizo atbildi- 1 punkts: 5x1=5p.] 1.Vielu maiņu citādāk sauc: a) anabolisms; b) katabolisms; c) metabolisms; d) asimilācija. 2. Šūnas enerģētiskajā vielu maiņā vislielākā loma ir a) olbaltumvielām; b) ogļhidrātiem; c) vitamīniem; d) ūdenim 3. Par glikolīzi sauc:
Turpinājums failā. | |
| № 66471, Bioloģija, 11 klase 3.uzdevums un 4.uzdevums paldies par palidzibu | | |
| |
Lachuks | 3.Uzdevums. Pabeidz fotosintēzes shēmu, daudzpunktes vietā ierakstot atbilstošos jēdzienus! (10 punkti) Uzmanību! Atsevišķi jēdzieni ir lieki! [Vērtēšanas kritēriji:Par katru pareizi ievietotu jēdzienu- 1p.: 1x10=10p.] Jēdzieni: stroma, fotosintēze, gaisma, tilakoīds, grana, NADPH, NADP+, glikoze, ūdens, tumsa, hlorofils, hloroplasts, mitohondrijs, ogļskābā gāze, skābeklis, ADP + P, ATP.
Turpinājums failā. | |
| № 66472, Bioloģija, 11 klase 5.uzdevums paldies par palidzibu | | |
| |
Lachuks | 5.Uzdevums. Izpēti doto grafiku, kurā redzams, kkuru nosaka, mērot izdalītāogļskābās gāzes tilpumu noteiktā laika vienībā! (15 punkti) [Vērtēšanas kritēriji: Skat. pie katra apakšpunkta!]
5.1. Uzraksti vismaz 3 faktorus, kas ietekmē šūnu elpošanas aktivitāti! [3p.-par katru faktoru] Rūgšana, glikozes daudzums, temperatūra
Turpinājums failā. | |
| | № 66483, Bioloģija, 10 klase Steidzami, please | | |
| |
Lachuks | Pētāmā problēma: Kādā apgaismojumā vislabāk (garums ir lielāks) izaug zirņi?
Turpinājums failā. | |
|
|