| Atbilžu arhīvs | № 43148, Bioloģija, 8 klase Kurš putns ligzdo katrā vietā! 1-Ligzda uz zemes 2-Alās 3-Koku dobums 4-Celtņu spraugās, pažobelēs 5-Ligzdu neveido, olas dēj uz zemes do segodne6nego ve4era nado..zaranie bolj6oe spasibo.. =)* | | |
| |
Honey 9 | 1. Vista :D 3. Dzenis 4 . Varbūt irbe Īsti nezinu :D:) | | |
| |
Angelly | 1.čipstes, cīruļi, cielavas 2.krastu čurkstes, bišu dzeņi, zivju dzenīši 3.dzenis 4.čurkstes un bezdelīgas 5. Zīriņu, Smilšu tārtini | | |
| |
jolis | 1. gulbji, 2. bezdelīgas, 3. dzeņi 4. bezdelīgas 5. dzērves... apsakaties vikipēdija.lv :) | | |
| |
andra93 | 1- ķīvīte 2- bišu dzeņi 3-pūces, dzeņi 4- bezdelīgas 5- | | |
| |
tarik | 1- аисты 4-мб воробей 3-дятлы и тд | |
| | № 43158, Bioloģija, 7 klase Grāmata: Bioloģija 7.kl. (Nagle E., Gribuste R.) Uzdevuma numurs: Lalala varat man lūdzu uzrakstīt kādas adreses kur es varētu kko atrast par čemurziežu dzimtu. [jāraksta reerāts] vai varat man palīdzēt - ko varētu rakstīt ievadā, nobeigumā? Lūdzu, Lūdzu palīdziet. | | |
| |
XXXXX10 | latvijas.daba.lv www.wikipedia.lv raksti.daba.lv priede.bf.lu.lv www.videsvestis.lv www.ttc.lv | | |
| |
-lellīte- | http://latvijas.daba.lv/augi_senes/ziedaugi/chemurziezhi/ | |
| № 43224, Bioloģija, 8 klase Vairums rāpuļu ir gaļēdāji, tomēr atšķirīga ir to barības izvēle. Izveido bari`bas ķēdi, kurā iekļauti arī dzīvnieki, kam paši rāpulī ir gards kumoss! | | |
| |
valda112 | Cau! Es šo uzdevumu esmu pildījus un man viņš bija pareizs!
ĒDIENA ATLIEKAS
MUŠA
VARDE
ČŪSKA
KROKODILS | | |
| |
Angelly | Saule-> sēne -> slieka-> putns-> kaķis | | |
| |
ЛеНка* | grauds <-- pele <-- čuska <-- starķis <-- lapsa | | |
| |
Hermaine | barības ķēde parasti sākas ar augu un beidzas ar noārdītāju, varbūt tāda Tev der:
kāposts -> kāpostu baltenis -> pļavas ķirzaka ->zalktis -> pūšanas baktērija | |
| № 43240, Bioloģija, 7 klase Grāmata: Bioloģija 7.kl. (Nagle E., Gribuste R.) Uzdevuma numurs: 1 kaads nezin kuraas adreses var atrast par koku, augu raksturojumiem... piem. kur raksturots stumbrs,lapas,zari,vainags, un tamlīdziigi! | | |
| |
ЛеНка* | http://lv.wikipedia.org/wiki/Stumbrs - stumbrs http://lv.wikipedia.org/wiki/Lapas - lapas
tas ir vis ko atradu :)
| | |
| |
Angelly | http://www.dabasretumi.lv/pieminekli/koki.htm | | |
| |
disko_diva | http://www.stadiblidene.lv/lv/piedavajums_cenas/skuju_koki.html
uzraksti man savu e-pastu un es tev atsuutiishu prezentaaciju par augiem | | |
| |
-=::KaZiņA::=- | http://raksti.daba.lv/referaati/ http://www.botanika.lv/2.1.php?tips=2&pid=1
Varbūt noder ;] es šajāsa lapās vienmēr atrodu, to ko man bioloģijai vajag :) | |
| № 43296, Bioloģija, 7 klase 1. krūms ar dzelteniem ziediem, aizsargājams augs. ( 4 burti) 2.krūms, kas var augt klinšainās vietās. ( 8 burti) 3.sulīgs auglis ar kauliņu, kurā atrodas sēkla. ( 8 burti ) 4. purvainās vietās sastopams augs ar zvaigžņveida tumšsarkaiem ziediem. ( 8 burti ) 5.Augs ar stīgām un trīsstaraini saliktām lapām. ( 6 burti ) 6. Krūms ar violeti sarkaniem kauleņu kopaugļiem, ārstniecības augs. ( 5 ) 7.Laukstaugs ar sarkaniem kauleņu kopaugļiem. ( 7 ) 8. Dekoratīvs krūms. ( 7 ) /visi augi no rožu dzimtas. | | |
| |
Kikiic12 | 1. Čuža 2. 3. aprikoze 4. 5. zemene 6. avene 7. 8. spireja | | |
| |
ievinja188 | 1. čuža 2. klintene 3. nezinu 4. lilijas 5. retējs 6. nezinu 7. magnolija 8. mandele
ceru, ka kaut kas derēs! ;) | |
| | № 43322, Bioloģija, 8 klase 1) Kādi faktori ierobežo klinšu ērgļu izplatību Latvijas teritorijā? 2)Kādus pasākumus iespējams veikt klinšu ērgļu izplatības saglabāšanai un palielināšanai? 3)Ar ko ērgļi un citi plēsīgie putni atšķiras no pārējiem putniem? Nosauc viņiem raksturīgās pazīmes! 4)Nossauc ērģļiem vismaz 2 radniecīgus putnus! 5)Izveido barošanos ķēdi(vismaz 5 organismi), iesaistot tajā klinšu ērgli! 6)Kādā veidā klinšu ērgļi uzņem lauksaimniecībā lietotās indes? 7)Kāpēc nepiec. saglabāt plēsīgos putnus? 8)Izveido aprakstu par kādu putnu minot vismaz 6 raksturīgākās pazīmes! | | |
| |
-=::KaZiņA::=- | 1) nav piemērotu ligzdošanas vietu(Tā dabiskās ligzdvietas ir uz klinšu korēm un klinšu plaisās, Latvijā šādu vietu nav); dabiskie ienaidnieki. 2) izveidot parkus, kuros būtu piemērotas ligzdoš. vietas un aizsardzība no ienaidniekiem. 3)dzīvo nepieejamās vietās; medī no gaisa. 4) piekūni, klijas 5) zāle-Sienāzis-Varde-Čūska-Ērglis - pūšanas baktērijas 6) elpojot, uzņemot barību. 7) jo tie ir svarīga dabas sastāvdaļa un ietilpst daudzās nepieciešamās barības ķēdēs. 8) piekūns - smaili spārni, ļoti laba redze, ass knābis, asi nagi, labs lidotājs, spēj attīstīt neticamu ātrumu – ~150 km/h | |
| № 43344, Bioloģija, 12 klase Sveiki visiem! LŪDZU PALĪDZIET MAN, BŪSU PATEICĪGA :) Tēma ģenētika. Jāpaskaidra jēdzienus ko kas apzīmē. Varbūt kāds ir jav lasijis so tēmu palīdziet lūdzu, jo es nesaprotu no šī visa neko. AA,aa - Aa - F1 - ) - Mutācija - Gēns - lūdzu steidzami vajag uz rītdienu līdz plksens 13:00 Paldies iepriekš!!! | | |
| |
disko_diva | F1 - Pirmā pēcnacēju paaudze, ko rada vecāki. Gēns - Hromosomas nukleīnskābes fragments, kurš viens pats vai kopā ar citiem gēniem atbild par kādu noteiktu pazīmi. Mutācija - dzīvo organismu ģenētiskā aparāta (DNS, RNS) izmaiņa.
| | |
| |
scoubie | AA-hemozigots (vienāds alēlu pāris hromosomā) A=dominatais gēns,bet a=recesīvais gēns aa-recesīvā pazīme Aa-heterozigots(izteikta dominantā pazīme) (heterozigotiskajai formai ir abi gēni) F1-pirmā hibrīdu paaudze Mutācija- Gēns-Iedzimtības materiālais faktors | |
| № 43347, Bioloģija, 8 klase kāpēc dziļi mežos ziedošiem un nakts augiem ir balti ziedi ? | | |
| |
jolis | maurāt zieam netik tik daudz saules, un viņš kļut balts.;) | | |
| |
gaisma | jo tur netiek saules gaisie, siltie stari un tur ir ēna | | |
| |
Anžs | Vairāki varianti: 1) To varētu skaidrot ar nelielu ieskatu fizikā, ka balta krāsa piesaista vairāk gaismas, atšķirībā no melnas, kas ātrāk uzsilst un ātrāk atdziest; 2) Kukaiņi, kas varētu augu apputeksnēt meža tumsā labāk redzēs baltu krāsu, jo tā ir spilgtāka; tas pats būtu par nakti, tumsā vislabāk redz balto krāsu.
Cerams palīdzēs, bet 1. variants 8. klasei varētu būt par agru, jo neatceros vai ap šo laiku jau mācīja par gaismu. | | |
| |
ЛеНка* | varbut jo meza dziluma ir tumss... | |
| № 43378, Bioloģija, 10 klase Izveido barības ķēdi no šiem organismiem: Dzeltenā lēpe, Elodeja, Ezera varde, Dižspāre, Dūrējods, Lielais dīgļgliemezis, Sams, Fitoplanktons, Zooplanktons | | |
| |
Hermaine | Viens no loģiskākajiem variantiem varētu būt šāds: elodeja -> lielais dīgļgliemezis -> zooplanktons -> dzeltenā lēpe -> dūrējods -> dižspāre -> ezera varde -> sams -> fitoplanktons.
Ķēde parasti sākas ar augu un beidzas ar noārdītāju. | |
| | № 43390, Bioloģija, 7 klase Chāaūuu :) variet palīdzēt ? Man vajaga kādu dzejolīti vai teicienu sasitībā ar bioloģiju, tīru dabu un augiem [kko uz to pusi ;D]. Raxtiet visu, kas nāk prātā :) | | |
| |
kristux... :* | neesi cūka-nemēslo :) nemēslo-pārvētīsies par cūku! :) katra lapiņa ir brīnišķīga, neizbojāsim šo skaistumu | | |
| |
jolis | *Ir tāds teiciens „Dzenim galva nesāp”. * esi kā pūce - pa dienu guli, naktī nomodā. *viltīgs kā lapsa. * visu pielāčo kā lācis. *kur vilksi? nekur nevilksi, tepat apēdīs! | |
|
|