| Atbilžu arhīvs | № 43404, Bioloģija, 8 klase Kādi ir vistveidīgie putni. Kādas sugas? | | |
| |
kristy0811 | Глухарь,тетерев ,рябчик,серые куропатки,куропатки,перепела,петухи,домашние курицы. | | |
| |
kristux... :* | Latvijas faunā sastopamie vistveidīgie putni pieder pie 2 dzimtām: rubeņu dzimtas un fazānu dzimtas. Pirmā no tām apvieno baltirbes, mežirbes, medņus un rubeņus, otrā – fazānus, laukirbes un paipalas. Vistveidīgie ir tradicionāli medījamie putni. | | |
| |
disko_diva | Jauktos egļu mežos jaunaudzēs vai bagātīgā pamežā bieži sastopamas mežirbes (Bonasa bonasia). Mežirbes ir parastākie Latvijas vistveidīgie. Mežirbes ir drukni baloža lieluma putni. Iztraucētas tās ar raksturīgu spurdzienu uzlaižas kādā kokā. Lielākais Latvijas vistveidīgais putns ir mednis (Tetrao urogallus).
Turpinājums failā. | | |
| |
jolis | Vistveidīgie ir vidēja lieluma drukni putni ar īsām un spēcīgām kājām. Tiem ir īss, spēcīgs knābis un īsi, plati spārni. Latvijā sastopamas 6 sugas, 5 no tām iekļautas Latvijas Sarkanajā grāmatā. Vistveidīgo apspalvojums parasti ir maskējoši brūnraibs. Tēviņiem gan ir košāks tērps nekā mātītēm.
Mežirbes, mednis, rubenis, raķeli (medņa un rubeņa krustojums), paipla ir Latvijas vistveidīgie. | |
| | № 43410, Bioloģija, 12 klase Grāmata: Ģenētika vidusskolai (Raipulis J.) Uzdevuma numurs: 13 Palīdzitiet izdmāt 3 argumentus kāpēc klonēšana var būt ieguvums.... | | |
| |
Grizzlybear | 1. Pastāv uzskats ka ar klonēšanas palīdzību būtu iespējams atjaunot jau gadu tūkstošiem izmirušas sugas. 2. Klonēšana varētu būt līdzeklis aizsardzībā pret sugu izmiršanu ,jo ar tās palīdzību varētu pavairot retās dzīvnieku sugas . 3.Klonēšana varētu tikt saistīta arī ar cilvēka dzīvi. Piemēram, radīt ideālu kareivi, sportistu, zinātnieku utt - viss gēnu inženierijas celjā :D :D | | |
| |
Izgrauzējs | Tā ļauj radīt audus un orgānus ar pilnīgi identisku ģenētisku kodu Klonētie orgāni būs glābiņš cilvēkiem, kas nokļuva avārijās un citās katastrofās, cilvēkiem, kam ir sirds, nieru, aknu u.c. traucējumi, savukārt klonētos audus varēs izmantot ārstējot slimību izraisītos defektus. Varēs paglābt no nāves daudzus cilvēkus | | |
| |
edmundinjs | 1) izturiigi pret slimiibām 2) fiziskaa sagatovotiiba labāka 3) spejam paciest radiāciju 4) esam gudraaki 5) varam klonee torgaanus, tai skaitā sirdis. 6) klonet organus visus un kermeni... ceru ka paliidzeeeju kautmazliet... =] | | |
| |
disko_diva | 1) var dziiviibaa atgriezt cilveekus un dziivniekus, kuri ir aizgaajushi citaa pasaulee. 2) var nopelniit labu naudu 3) var kloneet gudrus cilveekus | | |
| |
Hermaine | Ar klonēšanas palīdzību būtu iespējams pavairot tieši tos indivīdus, kuriem ir kāda ļoti vajadzīga un laba īpašība, kas sasvsatrpējās krustošanās rezultātā varētu pazust. Vēl labums ir tas, ka tad var kontrolēt mātes augus vai dzīvniekus un nevar netīšām dabūt kādu slimību, ja tāda līdz šim nav bijusi. Klonēšana paver iespējas audzēt kaut ko dažādām citām vajadzībām, piemēram, var izaudzēt cilvēka orgānus, kurus iznēsā dzīvnieki, un šo orgānu cilvēka organisms neatgrūdīs, jo ir klonēts no viņa paša šūnām. | |
| № 43443, Bioloģija, 9 klase Выберите правильный ответ. 1)Превращение раздражения в нервные импульсы осуществляют -рецепторы -центральная нервная система -промежуточные нейроны
2)Промежуточные нейроны -это новые, еще не созревшие нервные клетки -это нейроны центральной нервной системы, соединяющие центростремительные нейроны с центробежными нейронами -это нейроны, служащие для восприятия раздражения.
3)Углубления, увеличивающик площадь коры головного мозга(7 букв) | | |
| |
<3 | 1) промежуточные нейроны. 2)это нейроны служащие для восприятия раздражения. | | |
| |
Ichimaru | 1)Превращение раздражения в нервные импульсы осуществляют рецепторы. 2)Промежуточные нейроны это нейроны центральной нервной системы, соединяющие центростремительные нейроны с центробежными нейронами. 3)Углубления, увеличивающик площадь коры головного мозга
| | |
| |
disko_diva | 1. рецепторы 2. это нейроны центральной нервной системы, соединяющие центростремительные нейроны с центробежными нейронами | |
| № 43455, Bioloģija, 8 klase lūdzu palīdziet!! man vajag uzrakstīt stāstiņu "neredzīgais" kur aprakstītas viņa sajūtas un pārdzīvojumi. lūdzu pēc iespējas ātrāk!! | | |
| |
Grizzlybear | Neredzīga cilvēka izjūtas sākotnēji būtu tādas pašas kā redzīgam aizsietu acis, jo cilvēks kas pasauli pieradis uztvert vizuāli nespētu adaptēties un "pieslēgt" savas pārējās maņas. Neredzīgam cilvēkam pasaule ir jāuztver ar dzirdes, ožas un ,vissvarīgākais, taustes palīdzību. Pieļauju iespēju ka redze priekš aklā būtu viskarstākā vēlēšanās, jo tā taču galu galā ir Dieva dota maņa. No personīgā viedokļa varu teikt ka redze manā dzīvē ir svarīgākais dārgums, kura zaudējums man šķistu kā dzīves beigas - nāvi, jo skumtu pēc neaizsniedzamā - krāsām... | |
| № 43593, Bioloģija, 8 klase Man jāveido referāts par čūskām. Tāpēc palīdzat man atrast informāciju un attēlus par: 1)čūsku orgānu sistēmām 2)dažādām čūsku sugām 3)čūskas barošanos 4)čūskas elpošanu 5)čūskas asinsriti UN VISĀDI CITĀDI NODERĪGU INFORMĀCIJU REFERĀTAM PAR ČŪSKĀM!!! ĻOOOOOOOOOTI SVARĪGI, PALĪDZAT!! | | |
| |
ievinja188 | 2) http://images.google.lv/imgres?imgurl=http://www.latvijasdaba.lv/8/img/Ab%2520131a.jpg&imgrefurl=http://www.latvijasdaba.lv/8/view_0_img.asp%3Fid%3D131%26img%3D0&usg=__d9DWugppKKYfkruQRY1Abl1ud-8=&h=300&w=420&sz=59&hl=lv&start=2&um=1&tbnid=EU7iD93-bOJDXM:&tbnh=89&tbnw=125&prev=/images%3Fq%3D%25C4%258D%25C5%25ABsku%2Bsugas%26hl%3Dlv%26sa%3DG%26um%3D1
vispārīgi- http://www.home.lv/animalplanet/cuska.html | | |
| |
dailjawinja | Visas čūskas ir gaļēdājas. Taču, ja viņas nedabū nevienu, ko varētu aprīt, tad spēj badoties vairākus mēnešus un pat gadu. Dažas čūskas laupījumu pirms aprīšanas nožņaudz. Citas ievada indi, kas nogalina upuri dažās minūtēs. Augot čūskas bieži maina ādu. Veco ādu viņas nomet, sākot no galvas.Lai izvairītos no ienaidnieka, dažas čūskas izliekas beigtas - kā zalktis, kurš ir pagriezies ar vēderu uz augšu. Visas čūskas ir nedzirdīgas, bet viņas spēj uztvert sīkas zemes svārstības. Dažas nekaitīgas čūskas arī netiek aiztiktas, jo ir ļoti līdzīgas indīgajām.
Visgarākā čūska ir tīklainias pitons. Viņš ir 10 m garš un sver 150 kg. | | |
| |
MONEY | Tips: Chordata (Hordaiņu) Klase: Reptilia (Rāpuļu) Kārta: Squamata (Zvīņrāpuļu) Apakškārta: Serpentes (Čūskas) Dzimtas:18 Sugas: ~2900
Čūskām tuvāk radniecīgie dzīvnieki ir ķirzakas un amfisbenas. Joprojām notiek zinātniskas diskusijas par dažādu čūsku radniecības pakāpi, un vispāratzītas čūsku sistemātikas nav. Lielākie strīdi ir par dzimtu skaitu. Vairākums pētnieku uzskata, ka ir 18 čūsku dzimtas, bet daži no tām uzskata par apakšdzimtām, piemēram, pitonus un žņaudzējčūskas, ko apvieno vienā dzimtā.
Čūskas ir ļoti bīstamas un attīstītas plēsoņas. | | |
| |
swh | Visas čūskas ir gaļēdājas. Taču, ja viņas nedabū nevienu, ko varētu aprīt, tad spēj badoties vairākus mēnešus un pat gadu. Dažas čūskas laupījumu pirms aprīšanas nožņaudz. Citas ievada indi, kas nogalina upuri dažās minūtēs. Augot čūskas bieži maina ādu.
Turpinājums failā. | | |
| |
XXXXX10 | Boa čūskai līdzīgie milzeņi — lielākās zināmās jebkad dzīvojušās čūskas — barojās ar krokodiliem un milzu bruņrupučiem, tomēr klimata maiņa vai citi iemesli neļāva tām izdzīvot līdz mūsdienām, teikts žurnālā Nature publicētā rakstā.http://www.vesels.lv/index.php?option=com_content&task=view&id=97&Itemid=1
Čūska – klusā, lokanā, noslēpumainā. Tā, kura spēj hipnotizēt un kuras apkampiens mēdz būt nāvējošs, tā, kuras dēļ mūsu senči zaudēja paradīzi. Taču arī tā, kuras attēls medicīnas iestāžu simbolikā sola atgūt vai iegūt veselību.
Pasaulē mīt gandrīz 3000 čūsku sugas. To vairākums apdzīvo teritorijas, kur ir silts klimats.... | |
| | № 43605, Bioloģija, 9 klase Krustvārdu mīkla. Jautājumi: 1)Vieta, kur uzbudinājums no vienas nervu šūnas pāriet uz citu nervu šunu (7 burti). 2) ļoti smagus centrālās nervu sistēmas traucējumus rada ... dūriens (8 burti - pirmais no tiem K) 3) Dūriens ar dobu adatu smadzeņu šķidruma iegūšanai (8 burti) . | | |
| |
ievinja188 | 1. sinapse 2. šito nezināsū 3. ir biopsija | | |
| |
kreisaisjelis | 1) sinapse 2) karstuma ? 3) punkcija | |
| № 43608, Bioloģija, 9 klase 1. Eritrocītu galvenā funkcija ir aizsargfunkcija. (Jā) vai (Nē) 2. Cilvēka muskulatūru veido šķērssvītrotie muskuļi,gludie muskuļi un sirds muskuļi. (Jā) vai (Nē) 3. Augi elpojot uzņem CO², dzīvnieki - O². (Jā) vai (Nē) 4. Nieres izvada lieko ūdeni un sāļus. (Jā) vai (Nē) 5. Apaugļošanās notiek olvadā. (Jā) vai (Nē) | | |
| |
disko_diva | 1.ja 2.ne 3.ja 4.ja 5.ne | | |
| |
ievinja188 | 1. jā 2. nē, tikai gludie un šķērssvītrotie 3. jā 4. jā 5. jā | | |
| |
Garri | 1)Ja 2)Ne 3)Ja 4)Ja 5)Ne | | |
| |
kristux... :* | 1. nē, galvenā funkcija ir transportfunkcija 2. Skeleta šķērssvītrotā muskulatūra, Šķērssvītrotā sirds muskulatūra, Gludā muskulatūra... nezinu vai tev tur jābut jā vai nē, jo nedadz nesaprotami uzrakstīts... 3. Jā 4. Nē 5. Jā | | |
| |
kreisaisjelis | 1. Nē (eritrocītu funkcija ir gāzu apmaiņa) 2. Nē (vēl ir gredzenveida muskuļi) 3. Nē (augi arī elpojot uzņem o2, taču tie, paralēli elpošanai veic pretēju procesu - fotosintēzi, kurā uzņem CO2 un izdala O2) 4. Jā 5. Nē (apaugļošanās notiek dzemdē)
| |
| № 43655, Bioloģija, 7 klase =( PomOgite pOzalujsTo | | |
| |
vs200 | 3 uzd. 1 ir paru veidošanās 2ir ligdu vīšana 3 ir olu dēšana 4 ir olu perēšana 5 ir putnēnu barošana 6 ir putnēnu izvadīšana no ligzdas
7 uzd 2,4,5.9,10,12 ir pareizi | | |
| |
disko_diva | 3.uzd. aru veidoshana, ligzdu vishana, olu pereshana, olu deshana, putnenu baroshana, putnenu izvadishana no ligzdas. 4.uzd. 1. par. 2.nepar. 3.p 4.p 5.n 6.p 7.n 8.n 9.p 10.n 11.n 12.p | | |
| |
Sadface | III uzdevums:
[3] Olu dēšana [1] Pāru veidošanās [2] Ligzdu vīšana [4] Olu perēšana [6] Putnēna izvadīšana no ligzdas [5] Putnēna barošana
__________
VII uzdevums:
1. IR. 2. NAV. 3. IR. 4. NAV. 5. NAV. (ir četrkameru sirds, nevis trīskameru). 6. IR. 7. IR, 8. NAV. 9. Ir labi attīstītas, bet ne lielas. 10. IR. 11. NAV. 12. IR. | | |
| |
kristux... :* | 1.uzd. 1.Pāru veidošana 2.Ligzdu vīšana 3.Olu dēšana 4.Olu perēšana 5.Putnēnu barošana 6.Putnēnu izvadīšana no ligzdas 2.uzd. rakstīšu pareizo apgalvojumu ciparus 1,3,6,7,9,10,12
| |
| № 43657, Bioloģija, 7 klase Visu lapu. | | |
| |
Sadface | VI uzdevums:
Elpošanas orgāns ---- Plaušas, gaisa maisi. Gaisa rezerves pūšļi putna organismā ---- Gaisa maisi. veidojumi balsenē, kur rodas skaņa ---- Putna balss veidojas augšējā balsenē, jo apakšējajā balsenē nav balss saišu. Ragvielas veidojums barības uzņemšanai ---- knābis. | |
| | № 43671, Bioloģija, 6 klase Мне нужно написать маленькое сочинение (50 слов) на тему "Что было бы если не было бы гравитации и трения?".
Помогите, желательно побыстрее. И учтите, что я в 6 классе, физики у меня нету. | | |
| |
orange shooter | Esli bi ne bilo gravitaciji mi bi ni mogli letatj i prigatj, vsegda bi hodili ni otrivajasj ot zemli. A esli bi ne bilo trenija mi bi ni cego ni mogli cuvstvovatj i ne bilo bi kozi.S treniem mozno provesti eksperiment s palacencem.I ni mnoga o gravitaciji, gravitaciju mozna cuvstvovat6j prigaja na batude, v osmose,prosta prigatj. I kstate esli prosta prigatj to mozno pocuvstvovatj silu nprizkov. | | |
| |
iza | МОЁ СОЧИНЕНИЕ НА ТЕМУ:"что было бы если не бело бы гравитации и трения?" если бы не было гравитации, мы бы летали в отмосфере, в космосе((( люди бы не могли нормально передвигаться, и от это-го люди бы вымерли- с силой трения всё просще, но без неё тоже было бы не легко! однако это всё у нас есть- и боятьс (пока) не надо:) | | |
| |
kaktyc | Если б не было гравитации и трения.
Если б не было гравитации то тогда всё бы летало как в космосе, а если не было бы трения- то машины не умели тормозить, вещи от маленького ветра улетали, то тогда была-бы катострофа! | | |
| |
Ichimaru | Если бы не было бы гравитации все люди летали бы в воздухе, для кого-то это было бы забавно, а для кого-то нет. А если бы не было бы трения то мы бы не могли бы писать, чертить и так далее. Это было бы очень плохо если не было бы трения и гравитации | | |
| |
kristux... :* | Ja nebūtu gravitācijas un berzes. Bez gravitācijas mēs nevarētu dzīvot, jo tad viss apkārt lidotu, nekas nestāvētu savā vietā. Ja nebūtu berzes cilvēki nebūtu izgudrojuši uguni un mēs nosaltu. Tāpat arī nevarētu vnk sasildīties paberzējot plaukstas. Berze un gravitacija ir svarigas lietas msu dzīvē. | |
|
|