| Atbilžu arhīvs | № 44074, Bioloģija, 8 klase Класс млекопитающих очень разнообразен. Среди Млекопитающих много рекордсменов. Кому из млекопитающих принадлежит следующие рекорды:самое маленькое животное, самое крупное животное, самое быстрое животное, самое медленное, амая большая продолжительность жизни, самое многочисленное потомство?Дополни список рекордсменов своими примерами.Можешь ли ты поставить список рекордсмен среди млекопитающие Латвии? | | |
| |
konopatik | крошечная белозубка - самое маленькое блювал, синий кит - самое крупное животное гепард - самое быстрое животное ленивец -самое медленное самое многочисленное потомство- хомяк амая большая продолжительность жизни - Черепахи
| | |
| |
Nikolj | Самое маленькое животное-землеройка-пигмей Сави Самое крупное животное-голубой кит Самое быстрое животное -гепард Самое медленное животное-трехпалый ленивец Самое долгоживущее животное-(211 лет)гренландский кит Самое многочисленное потомство- тенрек(32-33 детёнышей) Самое высокое животное-жираф(6м) Самое маленькое летающее животное-таиландская летучая мышь-шмель
| |
| | № 44089, Bioloģija, 9 klase uzdevums failā! | | |
| |
kristcal | Horizontāli 1.Apsaldējums 3.Aorta 5.Locītava 7.Gļotas 8.Grūtniecība
Vertikāli 1.Apaugļošanās
| | |
| |
konopatik | Horizontaali Vertikaali 1. Apsalde6ana 1. Apauglosanas 3. Aorta 2, starpneironi 4. Aknas 5. Locitaava 6. Liesa 7. Glotas 8. gruutnieciiba 9. Sarau6ana
Lai veicas......... | | |
| |
GliTTeR | Horizontāli. 1.apsaldējums 3.aorta 4.aknas 5.locītava 6. 7.gļotas 8.grūtniecība 9.sirdspuksts VERTIKĀLI. 1.apaugļošanās 2. | | |
| |
mmiiljaa | pielikumā ,bet tikai dazi. | | |
| |
Nice | Horizontali 3 - venas 4 - aknas 5 - locitavas 6 - liesa 8 - grutnieciba
vertikali 1 apauglosanas
Piedod vairak es nevaru atcereties ! :) | |
| № 44106, Bioloģija, 9 klase Ceru, ka kāds ir gudrāks un spējīgāks par mani anatomijā. :) It kā liekas viegls kontroldarbs, bet priekš manis diezgan grūts, tapēc pati netieku galā. :( Gada noslēguma vērtēšana cilvēka anatomijā, fizioloģijā un higiēnā. 1. uzd. Tests 5 jautājumi. Jāapvelk pareizā atbilde. 2.uzd. Jāatzīmē pareizie un nepareizie apgalvojumi (10 jautājumi). 3.uzd. Krustvārdu mīkla (9 vārdi) 4.uzd. Četri veselības traucējumi un tie jāsavieno ar pareizo izraisītāju. Paldies, kuri centīsies šos uzdevumus izpildīt. | | |
| |
ievinja188 | 1. 1.1 C 1.2 B 1.3. C 1.4 C 1.5 D
2. 2.1 + 2.2 - 2.3 - 2.4 + 2.5 - 2.6 + | | |
| |
konopatik | 1,1 C 1,2 B 1,3 A 1,4 C 1,5 D
2,1 NEE 2,2 NEE 2,3 NEE 2,4 JAA 2,5 NEE 2,6 JAA
bET KUR PAREEJIE UZDEVUMI ES NEATRODU......... mEES SKOLAA ARII VAKAR RAKSTIIJAM..... ES VEEL KAUTKO ATCEROS...... JA ATRODISI UZDEVUMU ES TEV PALIDZEE6U!!!!!! ))))))
| | |
| |
andra93 | 1. 1.1. c (man vismaz taa shkjiet) 1.2. b 1.3. c 1.4. c 1.5. d 2. 2.1 - 2.2. - 2.3. - 2.4. + 2.5. + 2.6. +
| |
| № 44126, Bioloģija, 12 klase Kādam nav kāda sēnes shēma?? loti vajag.. nevaru atrast nekur interneta... | | |
| |
Наташа | shema ailaa | | |
| |
komac | ķipa šķersgriezums? nu nez varbūt noderēs šis te, tikai pašai ar tildi vai vārdnīcu būs jāiztulko
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/6/64/Mushroom_cap_morphology2.png
http://www.infovisual.info/01/024_en.html | |
| № 44130, Bioloģija, 9 klase Uzdevumi failā. Rekur ir otra puse. :D Man iepreikšējai bildei kaut kas nočakarējās. Šitie uzdevumi ir turpinājums tam k/d. | | |
| |
konopatik | 2,7 nee 2,8 jaa 2,9 nee 2,10 jaa
horizontaali vertikaali 1. apsaldejums 1. apauglosanas 3. aorta 2. starpneironi 4. aknas 5.locitaava 6. liesa 7.glotas 8. gruutnieciiba 9. saraujosana
1. F,E 2.A,D 3.B 4,CE Es rakstiiju taa....... mums skolotaaja palidzeeja, var buut kaut kas aizmirsas, bet ko atceros.......
Lai veicas!!!!!!)))))))))))
| |
| | № 44213, Bioloģija, 8 klase ĻOT VAJAG ... REFERĀTA PARAUGS!!!!!! pLEASE ... JA WAR,TAD ĀTRĀK!!!!!!!!
*) | | |
| |
valerija92 | Referātu noformēšanas noteikumi
Pilns referāta teksts nedrīkst pārsniegt 8 lappuses. Referātam jābūt noformētam programmas Microsoft Word datorsalikumā (*.doc), lapas formāts – A4. Tekstam ir jābūt vienā slejā, attālums starp rindām – Single, rindkopu izkārtojums – Justify, attālums no visām malām 25 mm.
Turpinājums failā. | |
| № 44215, Bioloģija, 10 klase Lūdzu palīdziet atrast referātu vai informāciju uz tēmu: Atmosfēras Piesarņojumi
Помогите наити информацию на тему Загрезнение Атмосферы. | | |
| |
valerija92 | http://lv.wikipedia.org/wiki/Gaisa_pies%C4%81r%C5%86ojums | | |
| |
baronens | http://www.rawi.ru/pollution.php | | |
| |
pimarkuuka | Globālās sasilšanas piesārņojums: Oglekļa dioksīda koncentrācijas palielināšanās atmosfērā, kavē siltuma aizplūšanu no Zemes virsas un rada atmosfētas temperatūras izmaiņas. Izraisa tā saucamo ''siltumnīcas efektu''. Smoga piesārņojums: Smogs ir īpašs gaisa piesārņojuma veids, kas ir raksturīgs lielām pilsētām vai rūpniecības centriem. To veido gāzes un vielu cietās daļiņas, kombinējoties ar miglu vai aerosoliem. Smoga veidošanos veicina ģeogrāfiskie faktori -ūdeņu tuvums, vēja virziens,reliefs, u.c. Termins smogs ir cēlies no angļu vārdiem smoke un fog. | | |
| |
kristcal | Gaisa piesārņojums ir ķīmisks, fizisks (daļiņu piesārņojuma gadījumā) vai bioloģisks aģents, kas izmaina atmosfēras dabiskās īpašības.
dabiski cēloņi (dabiski radušies mežu ugunsgrēki, vulkānu izvirdumi), antropogēni cēloņi (rūpniecības, lauksaimniecības un satiksmes radītais piesārņojums) | |
| № 44227, Bioloģija, 8 klase Visstraujākais sirds īpašnieks??? PLZ pasakiet | | |
| |
ievinja188 | slieka | | |
| |
angellady | Visstraujākais sirds īpašnieks - trusis | | |
| |
Ichimaru | Visstraujākais sirds īpašnieks - trusis | | |
| |
Sadface | Visstraujākais radījums ar sirdi ir gepards. :D. ja nav pareizi atsūti vēstuli ar pareizu jautājumu un es palīdzēšu (:. | |
| № 44232, Bioloģija, 9 klase Ir jāuzraksta 4 barošanas ķēdes! Piemērs:
lapa --> zīvs --> putns ---> kaķis ---> baktērijas | | |
| |
Ichimaru | skaties seit http://s58.radikal.ru/i162/0905/be/b685906de91b.jpg | | |
| |
cittrons | kapurs-mazs putnis - lielaks putns- erglis- cilveks
skudra- cuska meza kaki- cilveks lapa-gliemezis - putnini uzdens augi - zivs- lielas zivis- cilveks | | |
| |
Buzite | cilveks - pīli - zivi - bakterijas
| | |
| |
komac | vecīt, tev tā ķēde tāda unikāla diezgan, nu vismaz es neēsmu kaukā redzējis ka lapa (tas ir augs principā) ēstu zivi, zivs kaķi, nu kaķis vienīgi varbūt baktērijas kad mazgā dibenu kautkādas iedabū iekšā, bet tā nu nu.. es iesaku pārbīdīt to visu virknējumu uz apmēram šitā: kaķis->putns->zīvs->lapa->baktērijas kaut arī visai apšaubāmi izskatās, un vispār tas ir pārāk grūts uzdevums, risini pats! | |
| | № 44253, Bioloģija, 8 klase 1.biļete 1.Kādas ir asinsrites orgānu sistēmas funkcijas? 2. No kādiem procesiem sastāv vielmaiņa? 3. Kādas priekšrocības ir bērna ēdināšanai ar mātes pienu?
2.biļete 1. Kādas ir balsta un kustību orgānu sistēmas funkcijas? 2. Kāda ir olbaltumvielu nozīme? 3. Kādi ir cilvēka attīstības periodi?
3.biļete 1.Kādas vēl funkcijas bez elpošanas ir elpošanas orgānu sistēmai? 2. Kādam ir jābūt pareizam uzturam? 3. Kas īpaši sekmē bērna augšanu un attīstību?
4.biļete 1.Kādas ir segaudu orgānu sistēmas galvenās funkcijas? 2. Kas ir balastvielas? 3.Kas ir seksuāli transmisīvās slimības?
5.biļete 1. K | | |
| |
meibla | 1. biļete. 1. transportfunkcija ( transportē skābekli un barības vielas); nodrošini iekšējās vides nemainīgumu jeb homeostāzi, veic hormonālo regulāciju, apvieno visu organismu, termoregulācija 2.no asimilācijas (reakcijas, kurās tiek ražotas organiskās vielas un enerģija tiek patērēta) un desimilācija (reakcija, kurā tiek noārdītas organiskās vielas un rodas enerģija) 3. bērns iegūst imunitāti.
2. biļete1.balsta ķermeni un nodrošina muskuļu tonusu. Aizsargā ķermeni, 2. dara kaulus stiprākus, olbaltumvielās ir organismam nepieciešamās vielas 3. embrijs –zīdainis -bērns-tīnis-jaunietis-pieaguša | |
|
|