| Atbilžu arhīvs | № 45424, Bioloģija, 10 klase Эссе "Какие новые открытия в биологии понадобятся нам в будущем?" | | |
| |
zhenjkaa | хорошая инфа , выпиши что нужно http://www.medbiology.ru/ | | |
| |
Mariha | Нанотехнологии позволят создать наноскопических роботов, которые смогут манипулировать отдельными атомами и молекулами.На первый взгляд кажется,что никакой пользы Это принести не может,однако представьте себе миллионы и миллиарды таких роботов,размером с микроба,находящихся в Вашем теле!Нет,не надо пугаться,они не будут Вас пожирать изнутри,а напротив,будут ремонтировать Ваше тело,убивать раковые клетки,истреблять вирусы.Забудьте о пластической х-и,миллионы роботов быстро переставят клетки Вашего организма в том порядке,как Вы им прикажете.Человечество избавится от рака,лишнего веса и насморка! | |
| | № 45508, Bioloģija, 7 klase Uz kādas Zemes garozas daļas atrodas Latvijas teretorija? | | |
| |
edmunds | Uz Austrumeiropas platformas. | | |
| |
Es. | Ja es domāju pareizi tad vinja atrodas uz Litosfēras plātnes. Litosfēra ir zemes garoza un mantijas augšējā daļa.Tās biezums ir no 50 līdz 200km un vairāk. | |
| № 45768, Bioloģija, 8 klase Основной единицей систематики является - Назови основные признаки вида - Основателем научной классификации растений и животных является- | | |
| |
trewe2 | Основной единицей систематики является ВИД. Назови основные признаки вида: 1. общие признаки внутреннего и наружного строения.; 2. свободное скрещивание на воли и плодовитое потомство; 3. занимают определённый ареал. Основателем научной классификации растений и животных является - КАРЛ ЛИННЕЙ (бинарная номенклатура). | | |
| |
KVAZI | 1.Вид. 2.Морфологический Физико-биохимический Географический Экологический Репродуктивный 3.Ботаник Карл Линней, который ввел (1753) так называемую биномиальную номенклатуру. | |
| № 45882, Bioloģija, 10 klase Prognozējiet, kuru trīs bioloģijas apakšnozaru attīstība tuvāko 50 gadu laikā noritēs visstraujāk! Pamatojiet atbildi! | | |
| |
dlink2 | Dzīvnieku attīstība , domāju ka tie varētu būt dzīvnieki , jo kā cilvēki radās no mērkaķiem , tā arī tagadējie dzīvnieki varētu pieaugt prātā un kļut gudrāki . | | |
| |
trewe2 | Ekoloģijas, bioķīmijas un sistemātikas. Ekoloģija – jo vides piesārņojums ir arvien lielāks. Problēma ir jārisina. Bioķīmija – notiek strauja attīstība (nanotehnoloģijas). Sistemātika – vēl eksistē neatvērti (neklasificēti) augi un dzīvnieki.
| |
| № 45902, Bioloģija, 10 klase Kads ir jēdziens? Visos organismos notiekošās vielu pārvētības - ______ | | |
| |
trewe2 | Visos organismos notiekošās vielu pārvētības - VIELMAIŅA (metabolisms) | | |
| |
agent. | vielmaina | | |
| |
Skid | Vielmaiņa? - makromolekulu un dzīvo struktūru nepārtraukta sintēze, atjaunošanās, vielu ķīmiskā šķelšana enerģijas iegūšanai. | |
| | № 45938, Bioloģija, 8 klase Vienšūņu aktīvo dzīves cikla formu sauc par (vārds ar 10 burtiem) Ārvidē izturīgo vienšūņu dzīves cikla formu sauc par (vārds ar 5 burtiem) | | |
| |
nes | Vienšūņu aktīvo dzīves cikla formu sauc par Veģetatīvo Ārvidē izturīgo vienšūņu dzīves cikla formu sauc par Amēbu (varbuut)
| | |
| |
podzinja | Vienšūņu aktīvo dzīves cikla formu sauc par trofozoītu (trofozoīts)
otru nezinu | | |
| |
Mel | Vienšūņu aktīvo dzīves cikla formu sauc par veģetatīvo
Ārvidē izturīgo vienšūņu dzīves cikla formu sauc par cistu | |
| № 45993, Bioloģija, 11 klase Nosaukt 4 Latvijai raksturigas kailsekljus? Nosaukt 3 viendigllapju un 3 divdigllapju klases parstavji? | | |
| |
trewe2 | Īves, egles, prides, kadiķi. Ofrīdas, lilijas, timotiņi. Ķirši, gundegas, kartupeļi. | | |
| |
agent. | kailsekli: priede, egle, tuja, un 4 nezinu ka skan latviski, bet krieviski-можевельник viendigllapyu- tulpe, krokuss, narciss, sipols divdigllapu- ozols, kirbis, pupas, zirni | |
| № 46023, Bioloģija, 11 klase Kuram dzivibas organizacija limenim pieder:Aita, muskulaudi,sirds ,dikis,ameba,ribsoma,biosfera,priezu sils, musa,okeans. | | |
| |
trewe2 | Aita: organisma līmenis. Muskuļaudi: audu līmenis. Sirds: orgānu līmenis. Dīķis: ekosistēmas līmenis. Amēba: organisma līmenis. Ribosoma: šūnu līmenis. Priežu sils: biocenozes līmenis. Muša: organisma līmenis. Okeāns: ekosistēmas līmenis. | |
| № 46060, Bioloģija, 8 klase Projekts- par sūkļiem. Lūdzu palīdziet ! | | |
| |
linux | tie ir parsvara dzelteni, miksti, dzivo udeni vai purva kur ir slapjas zeme varbut gogle pameklee uzraksti sukļi un tew paradisies
| | |
| |
dajgucis22 | Daudzšūņi cēlušies vienšuņu Volvoksu kolonijas.Sūkļi-sēdoši organismi,kas piestiprinājušies pie grunts,Sūkļu ķermeni veido vairāki slaņi,kas veidoti no dažādām šūnām.Sūkļi pēcdzīvesveida ir filtrētāji.Barojas-ar planktoniem,filtrējot ūdeni.Sūkļa ķermenī ir izveidotas spīgulas,kas piešķir sūkļa ķermeņa formu un sūkļu skeleta uzbūve nosaka sūkļu sugas piederību.Tie elpo-uzņemot no ūdens izšķīdušo skābekli.Hoanocīti uztver barības vielas,kas atrodas ūdenī,savukārt amēbveida šūnas iznēsā baribas viela pa visu sūkļu ķermeni.Sūkļi vairojas bezdzimumiski-pumpurojoties,un dzimumiski-veidojot gametas. | | |
| |
agent. | http://lv.wikipedia.org/wiki/S%C5%ABk%C4%BCi | |
| | № 46074, Bioloģija, 10 klase Lūdzu izveidojiet tigera sistematiku dzivnieku valsts u.tt.) | | |
| |
nes | Valsts Dzīvnieki Tips Hordaiņi Klase Zīdītāji Kārta Plēsēji Dzimta Kaķu dzimta Ģints Panteras Suga Tīģeris
| | |
| |
trewe2 | Valsts - Dzīvnieki (Animalia). Tips - Hordaiņi (Chordata). Klase - Zīdītāji (Mammali). Kārta - Plēsēji (Carnivora). Dzimta - Kaķu dzimta (Felidae). Ģints - Panteras (Panthera). Suga - Tīģeris (P. tigris). | |
|
|