| Atbilžu arhīvs | № 43984, Dabaszinības, 6 klase Надо составить искусственную цепь питания пожалуйсто срочно | | |
| |
Ichimaru | Пищевая, или трофическая, цепь, ряды видов растений, животных, грибов и микроорганизмов, которой связанных друг с другом отношениями: пища — потребитель.
Turpinājums failā. | | |
| |
KiDy | Цепи питания
Перенос энергии от ее источника (растений) через ряд организмов называют пищевой цепью. Все живые организмы связаны между собой энергетическими отношениями, поскольку являются объектами питания других организмов. Травоядные животные (потребители первого порядка) поедают растения, первичные хищники (потребители второго порядка) поедают травоядных, вторичные хищники (потребители третьего порядка) поедают хищников помельче. Таким образом, создаются пищевые цепи из продуцентов и консументов, которые на разных этапах смыкаются с сообществом редуцентов. | | |
| |
LebronJames23 | Цепь питания - цепь взаимосвязанных видов, последовательно извлекающих органическое вещество и энергию из исходного пищевого вещества. Каждое предыдущее звено цепи питания является пищей для следующего звена. | | |
| |
Kentuk | Цепь питания - цепь взаимосвязанных видов, последовательно извлекающих органическое вещество и энергию из исходного пищевого вещества. Каждое предыдущее звено цепи питания является пищей для следующего звена. | | |
| |
kaktyc | Цепи питания, пищевые, или трофические, цепи, ряды видов растений, животных, грибов и микроорганизмов, связанных друг с другом отношениями: пища — потребитель.
Turpinājums failā. | |
| | № 44258, Dabaszinības, 5 klase Grāmata: Izzini pasauli! Dabaszinību darba burtnīca 5.kl. (Kusiņa M. u.c.) Uzdevuma numurs: 9. zeme ludzu palidziet, pati neko nesaprotu
| | |
| |
kaktyc | Uz zemes ir UDENS un augliba. Zeme ir APAĻA. Uz planeta Zeme ir ATMOSFĒRA. Pirmais cilvēks kuršlidoja uz kosmosu bija GAGARINS.
Man tā. | |
| № 44262, Dabaszinības, 4 klase referāts par ziloniem | | |
| |
ievinja188 | http://lv.wikipedia.org/wiki/Zilo%C5%86u_dzimta
http://www.home.lv/animalplanet/zilonis.html | | |
| |
ellucis95 | http://www.gudrinieks.lv/referati/referats/ziloni.html | | |
| |
marta-a | Ziloņi ir lielākie zīdītāji uz sauszemes. Viņi ir ārkārtīgi stipri un gudri, tāpēc cilvēki tos jau gadu tūkstošiem izmanto darbā. Ziloņu pāris spēj pavilkt vairāk kā sešas tonnas smagu kravu.
Turpinājums failā. | | |
| |
AloNe | http://www.gudrinieks.lv/referati/referats/ziloni.html | | |
| |
kaktyc | Āfrikas zilonis ir savvanas dzīvnieks, tomēr spēj pielāgoties arī dzīvei citos apstākļos. Līdz ar to tas var dzīvot sahāras dienvidu teritorijās. Taču uz patstāvīgu dzīvi apmetas tikai tur, kur ir dzeramais ūdens un vieta peldēm. Lai gan Āfrikas zilonis ir vislielākais un visspēcīgākais zīdītājs uz sauszemes, tas vienlaikus ir arī vislēnprātīgākais. Dzīvo patstāvīgās ģimenēs
Turpinājums failā. | |
| № 44406, Dabaszinības, 9 klase Monometrs ir ierice gazes spiediena meri6anaj noslegtos traukos?> | | |
| |
Ichimaru | Manometrs ir ierīce spiediena mērīšanai. Zemes atmosfēras spiedienu (spiediena izmaiņas) mēra ar barometriem. | | |
| |
Наташа | jaa, bet labaak paskaties sheit http://lv.wikipedia.org/wiki/Manometrs | |
| № 44834, Dabaszinības, 6 klase ko pēta bioloģija,ķīmija,fizika un ģeogrāfija? 5 pimeri katrai temai! | | |
| |
seksere-o-jee | bioloģija pēta dažādus augus. ķīmija pēta dažādas ķīmiskas vielas un ekspermentē ar tam. fizika pēta gaisa spiedienu,gravitāciju,fizikas likumus,saules karstumu,gaisa mitrumu. ģeogrāfija pēta akmeņus veido kartes pēta dažadas vietas un mera zemi!!
| | |
| |
HoneyGirl | biologija-ir zinātņu komplekss par dzīvību visās tās izpausmēs un par dzīvās matērijas organizāciju Kimija-ir zinātnes nozare, kurā pēta vielu sastāvu, īpašības, pārvērtības un parādības, kuras saistītas ar šīm pārvērtībām, izstrādā racionālas vielu iegūšanas un pārstrādes metodes. Tā ir viena no nozīmīgākajām un plašākajām dabaszinātnēm. fiZika-ir dabaszinātne, kurā tiek pētītas matērijas un enerģijas īpašības, to mijiedarbība laikā un telpā. geografija-ir dabaszinātņu un sociālo zinātņu sistēma, kas pēta Zemi, tai raksturīgās īpatnības, dzīvības izplatību uz Zemes... | | |
| |
snow | Bioloģija pēta dzīvos organismus, dabu, ekoloģiju, evolūciju, izmaiņas organismos. Ķīmija pēta vielu sastāvu, uzbūvi, īpašības, reakcijas un vielu pārvērtības. Fizika pēta matērijas uzbūvi, ķermeņu mijiedarbību, elastīgo svārstību un viļņu izplatīšanos, to mijiedarbību ar vidi, ķermeņu kustību. Ģeogrāfija pēta Zemi, tai raksturīgās īpatnības, dzīvības izplatību uz Zemes, tai skaitā cilvēka izplatību un cilvēka darbības efektus.
| |
| | № 44887, Dabaszinības, 9 klase iesakiet teemas par ko rakstiit peetnieciski zināatniskajaa darbaa?? | | |
| |
pasaulis4 | Par mežiem! Varb;ut dzivniekiem vai augiem un pukem | | |
| |
remind | ekonomiskā krīze-ekoloģiskās krīzes pēctecis | | |
| |
cepetiiits | Par šūnām! ;) | | |
| |
zanjeee2 | pati rakstīju par Gotiem un jauniešu attieksmi pret viņiem - nu Tu piemēram varētu rakstīt par Emo un jauniešu attieksmi pret viņiem! Diezgan labi var izpētīt to tēmu - vēsturi, sarunas ar "EMO" - interesanti | | |
| |
Odeta | Atkritumi - viens no ekoloģijas problēmu cēloņiem. Dekoratīvās kosmētikas izmēģināšana uz dzīvniekiem. Gaisa piesārņojums pilsētās. | |
| № 45058, Dabaszinības, 6 klase что такое геодезисты | | |
| |
dawenjkaaa | геодезисты- учёные | | |
| |
kowka | http://neostroitel.ru/tehnology.php?url=kto-takie-geodezisty там написано что это такое | | |
| |
lindindins | геодезисты- Инспектори | | |
| |
denis | Геодезия - наука о земле | |
| № 45061, Dabaszinības, 6 klase что такое фармакологи и физиотерапевты | | |
| |
Ichimaru | Фармаколо́гия (от греч. φάρμακον — лекарство или яд, и λόγος — наука, т.е. φαρμακολογία — наука о лекарствах) — медико-биологическая наука о лекарственных веществах и их действии на организм; в более широком смысле — наука о физиологически активных веществах вообще и их действии на биологические системы. изиотерапевт — специалист с профессиональным образованием, который восстанавливает или сохраняет нарушенную двигательную способность и дееспособность пациента. | | |
| |
silvushka818 | Фармаколо́гия — медико-биологическая наука о лекарственных веществах и их действии на организм; в более широком смысле — наука о физиологически активных веществах вообще и их действии на биологические системы. | | |
| |
lindindins | Ученый, специалист по фармакологии Физиотерапевт — специалист с профессиональным образованием, который восстанавливает или сохраняет нарушенную двигательную способность и дееспособность пациента.
Основными задачами их работы являются оценка функциональных способностей клиента и их улучшение/исправление, консультирование клиента, документирование работы и приспосабливание вспомогательных средств. Для улучшения функциональных способностей клиента физиотерапевты применяют физические упражнения, разные физические методы лечения и массаж. Они консультируют тех, кто нуждается в помощи. | | |
| |
konopatik | Фармаколо́гия (от греч. φάρμακον — лекарство или яд, и λόγος — наука, т.е. φαρμακολογία — наука о лекарствах) — медико-биологическая наука о лекарственных веществах и их действии на организм; в более широком смысле — наука о физиологически активных веществах вообще и их действии на биологические системы. Если вещества используются в фармакотерапии, их называют лекарственные средства.
Физиотерапевт — специалист с профессиональным образованием, который восстанавливает или сохраняет нарушенную двигательную способность и дееспособность пациента.
| | |
| |
denis | Физиотерапия – это физическое лечение и управление болезнью, позволяющее людям достигнуть своего максимального физического потенциала | |
| № 45144, Dabaszinības, 6 klase Dabaszinības Izzini Pasauli! 2. uzdevums 3. lapaspuse Ko Dara? 1)Ģeodēzisti(ir) 2)Ainavu Arhitekti(uzrakstiet atbildi lūdzu šis ir vienīgais kas man nav) 3)Hidrometeorologi(ir) 4)Farmakologi(ir) 5)Fizioterapeiti(ir) | | |
| |
Laily | Ainavu arhitekti ir speciālisti, kas plāno dzīvojamo māju, veikalu, ciematu centru un uzņēmumu apkārtējās teritorijas ainavu. Ainavu arhitekti plāno, kā varētu izskatīties dzīvojamo ēku masīvi, parki, skolu, bērnudārzu, slimnīcu, ražošanas kompleksu, tirdzniecības centru, atpūtas un tūrisma vietu teritorijas. Ainavu arhitekti rūpējas, lai celtnes, ēkas, parki iekļautos kopējā ainavā, dabā, pilsētā. Viņi cenšas saglabāt dabas bagātības – augus, kokus, ezerus. Viņi izveido teritorijā vispiemērotāko ziedu, košumkrūmu un koku izvietojumu. | | |
| |
Ančy | Ģeodēzisti-uzdevums ir izdarīt mērījumus apvidū un to rezultātus izmantot dažādiem aprēķiniem, lai noteiktu attālumu, platību, augstumu, zemes darbu apjomu utt.
Ainavu arhitekti ir speciālisti, kas plāno dzīvojamo māju, veikalu, ciematu centru un uzņēmumu apkārtējās teritorijas ainavu. Ainavu arhitekti plāno, kā varētu izskatīties dzīvojamo ēku masīvi, parki, skolu, bērnudārzu, slimnīcu, ražošanas kompleksu, tirdzniecības centru, atpūtas un tūrisma vietu teritorijas.
Formokologi-kas pētī zāļu darbību organismā.
Fizioterapeits ir ārstniecības persona, kura veic fizisko un funkcionālo traucējumu profilaksi, novērtēšanu, analīzi... | |
| | № 45156, Dabaszinības, 8 klase KAS IR LIELAIS UN KAS IR MAZAIS UUDENS RINKOJUMS LUUDZU PALIIDZIET!!!!!!!!!!!!! | | |
| |
cittrons | lielaja rinkojuma ir pa okeanu straumes bet mazaja pa kadu lici(rigas juras licisa) | | |
| |
snow | Mazais ūdens riņķojums: Nolīst lietus virs ezera => ūdens no ezera iztvaiko => atkal līst lietus
Lielais ūdens riņķojums: Nolīst lietus virs sauszemes => ūdens iesūcas zemē un pa zemūdeņiem nokļūs ezerā => ūdens iztvaiko => vējš pārnes mākoņus virs sauszemes => nolīst lietus...
| |
|
|