| Atbilžu arhīvs | № 68060, Filosofija, 11 klase Kam padodas filozofija , ludzu uzrakstiet eseju!
Filozofija un cilvēces nākotne. Filozofi cilvēces nākotnes prognozēšanai izmanto pašreizējo sabiedrībā notiekošo procesu analīzi.
1, Uzraksti filozofisku eseju par tēmu: „Tam, kas notiek parasti, nav noteikti jānotiek vienmēr.” D.Hjūms
| | |
| |
ShamanCat | Pielieku tekstu krievu valdoā un arī latviešu valodā. Varbūt derēs. Veiksmi! ^^
Tā kā visi objekti var kļūt ar cēloņiem vai draugs draugadarbībām, tad nemaisa uzstādīt dažus kopējus likumus, arkuru palīdzību mēs varētu atpazīt, kad tie patiešām izrādāsšādējādi. 1. Cēlonim un darbībai jābūt saskarīgam draugsdraugam izplatījumā un laikā.
Turpinājums failā. | |
| | № 73905, Filosofija, 12 klase Palīdziet lūdzu ar filozofiju. Vajag izpildīt visus uzdevumus vai pēc iespējas vairāk. | | |
| |
M.K | :) | |
| № 74197, Filosofija, 12 klase Sveiki! Ceru uz Jūsu palīdzību. Jāuzraksta argumentētā eseja, tēma Kā es varu iegūt zināšanas. Ko rakstīt doma jau ir - trīs veidi kā iegūt zināšanas: mācoties, no pieredzes un ceļojot, bet nesanāk plašak uzrakstīt iztirzājumu šiem argumentiem. Paldies! | | |
| |
M.K | Kā es varu iegūt zināšanas. Mēs nemitīgi papildam sevi ar jaunām zināšanām. Zināšanas var iegūt dažādos veidos-mācoties, no dzīves pieredzes un ceļojot, apgūstot citas kultūras. Pats galvenais ir – vēlme tās apgūt, jo lai iegūtu zināšanas ir vajadzīgs arī liels gribasspēks un motivācija. Pirmkārt, zināšanas es iegūstu mācoties. Mācāmies dažādos veidos-skolās, pašmācības ceļā, darbā, savā profesijā, studējot. Zināšanas man noder nākotnē, jo tā ir kā sava veida garantija uz labāku dzīvi.
Turpinājums failā. | |
| № 74506, Filosofija, 12 klase Lūdzu palīdziet ar filozofijas uzdevumiem. Paldies 1.uzd Kādas problēmas filozofi saskata valodas veidošanās un valodas uztveres procesā? 2.uzd Uzraksti pamatojumu - cilvēks savas laimes kalējs - cilvēks nespēj mainīt to, kas viņš ir patiesībā. Un vēl vienu uzdevumu pievienoju. | | |
| |
M.K | 1.valodas filozofi uzskata, ka vārdiem nav nozīmes pašiem par sevi, bet tikai valodas lietojumā — kas ir iemesls tradicionālās filozofijas problēmām noteikt kāda abstrakti paņemta vārda nozīmi. 2.Cilvēks ir tas, ko viņš pats veido, piemērām, ja viņš veido laimi, tad tā arī būs viņam apkārt. Sevi mainīt var tikai tad, ja ir ļoti liels gribasspēks mainīties, lai gan lielākoties cilvēks patiesībā dziļi sevī pietur daļiņu no savas patiesās būtības.
| |
| № 74507, Filosofija, 12 klase Lūdzu palīdziet ar filozofijas uzdevumiem. Paldies 1.uzd Kādas problēmas filozofi saskata valodas veidošanās un valodas uztveres procesā? 2.uzd Uzraksti pamatojumu - cilvēks savas laimes kalējs - cilvēks nespēj mainīt to, kas viņš ir patiesībā. Un vēl vienu uzdevumu pievienoju. | | |
| |
M.K | 1.valodas filozofi uzskata, ka vārdiem nav nozīmes pašiem par sevi, bet tikai valodas lietojumā — kas ir iemesls tradicionālās filozofijas problēmām noteikt kāda abstrakti paņemta vārda nozīmi. 2.Cilvēks ir tas, ko viņš pats veido, piemērām, ja viņš veido laimi, tad tā arī būs viņam apkārt. Sevi mainīt var tikai tad, ja ir ļoti liels gribasspēks mainīties, lai gan lielākoties cilvēks patiesībā dziļi sevī pietur daļiņu no savas patiesās būtības | |
| | № 74508, Filosofija, 12 klase Palīdziet ar filozofijas uzdevumiem. Paldies 1. Kāpēc valoda un apziņa ir saistītas? 2. Kas un kā raksturo spriedzi cilvēkā? 3. Izvērtē dotos apgalvojumus: Apziņa un valoda patiesībā ir viens un tas pats Vārdu jēga ir mainīga un nosacīta Pagātne ir valodas spēle Cilvēku sarunas vienmēr ir sapratnes kļūdu pilnas | | |
| |
56151md | Palīdziet ar filozofijas uzdevumiem. Paldies 1. Kāpēc valoda un apziņa ir saistītas? Apziņa un valoda ir īpaša vienotība, kurā apziņa ir tās noteicošā puse. Būdama apkārtējās realitātes atspoguļošanas process, tieši apziņa veido cilvēka runas eksistences formas un likumus. Situācijā, kad nav valodas, nav arī apkārtējās pasaules atspoguļojuma.
2. Kas un kā raksturo spriedzi cilvēkā?
.. | | |
| |
M.K | :) | |
| № 74509, Filosofija, 12 klase Apziņas darbības + nozīme | | |
| |
56151md | Apziņas darbības | | |
| |
M.K | Apziņa kā psiholoģiskas darbības forma neaprobežojas ar domāšanu, jo ietver ne vien īstenības izziņu, zināšanas par pasauli un sevi, bet arī cilvēciski aktīvu attieksmi pret izzinātām lietām un parādībām, cilvēcisku ieinteresētību un šo lietu un parādību vērtējumu. Apziņas darbībai ir liela nozīme, jo ar apziņu mēs apzināmies ko varam un ko nevaram darīt tādā veidā pasargājot sevi un citus no riska. | |
| № 74619, Filosofija, 12 klase palīdziet, lūdzu, uzrakstīt eseju par tematu: Ko es paņemšu no tevis dzīvesskola. PALDIES!!! | | |
| |
56151md | pielikumā | | |
| |
M.K | Ko es paņemšu no tevis dzīvesskola. Dzīvesskola ir tā, kurā mēs visvairāk mācamies, gūstam savu dzīves pieredzi,uzskatus un mācāmies kā ikdienas, tā profesionālajā dzīvē. No dzīvesskolas es varu paņemt pieredzi, pilnveidot savu personību un veidot savu izaugsmi, pārvarot visus šķēršļus, kurus kā pārbaudījumu dod dzīvesskola,lai stiprinātu manu vēlmi tiekties uz mērķi.
Turpinājums failā. | |
| № 74629, Filosofija, 12 klase Sveiki, vai kāds varētu palīdzēt uzrakstīt, atmiņas par skolas gadiem filozofiskā veidā. īsti nesaprotu kā tas ir. Paldies. | | |
| |
M.K | Atmiņas par skolas gadiem. Atmiņas par skolas gadiem raisa dažādas pārmaiņas, jo katrs mans skolas gads norisinājās dažādos posmos, ar dažādu domāšanu un dažādiem cilvēkiem, tādēļ katrs man skolas gads bija pilnīgi citāds no iepriekšējā – gan ar kaut ko labāks, gan sliktāks. Tomēr es guvu lielu pieredzi no tā. Pats pirmais skolas posms bija kā vesels piedzīvojums, jo nebija tik daudz jāmācās, cik daudz laika varēja pavadīt ar draugiem. Mūsos vēl bija neliela bezrūpība, jo mācījāmies tikai pašas pamatlietas, tādēļ dzīvi varējām uztvert vieglāk.
Turpinājums failā. | |
|
|