| Atbilžu arhīvs | № 66645, Fizika, 11 klase A.dala 2-10 uzd . Ludzu | | |
| |
Lachuks | 4. Pārbaudes darbs 11.klasē „ELEKTROSTATIKA” 1. Variants A daļa 1. uzdevums (3punkti) Vai apgalvojums ir pareizs? A Dabā pastāv vismazākais lādiņš. Jā Nē B Potenciālu mēra kulonos. Jā Nē C Gravitācijas spēki starp 2 elektroniem ir daudz lielāki nekā elektriskie spēki starp 2 elektroniem, kas novietoti tādā pašā attālumā.
Turpinājums failā. | | |
| |
M@L | fizika | |
| | № 66649, Fizika, 8 klase a)Pasvītro tos pētnieciskos darbības soļus, kurus Anda veica savā eksperimentā. b) Vai Andas pieņēmums apstiprinājās? Pamato atbildi. c) Formulē pieņēmumu pētāmajai problēmai :kā mainās kuģa iegrime atkarībā no ūdens blīvuma.
| | |
| |
paliidziiba01 | a) Pasvītro tos pētnieciskās darbības soļus, kurus Anda veica savā eksperimentā! Pētāmās problēmas formulēšana; Pieņēmuma formulēšana; Pētījuma datu ieguve; Pētījuma datu apstrāde; Pētījuma rezultātu grafiska attēlošana.
Turpinājums failā. | |
| № 66720, Fizika, 10 klase Fizika | | |
| |
paliidziiba01 | 4. uzdevumu nevar aprēķināt, jo nav norādīts laiks un skaits
Ķermeņu svārstības 10.klase 1.uzd(5p) a) Kādas svārstības ir sastopamas dabā? Uzraksti 3 piemērus! 1. brīvās svārstības; 2. uzspiestās svārstības; 3. periodiskās kustības. b) Kādas svārstības sauc par brīvām svārstībām? Brīvās svārstības ir svārstības, kuras sistēmā rodas iekšējo spēku iedarbībā pēc tam, kad tā tiek izvirzīta no līdzsvara stāvokļa. c) Kas ir svārstību amplitūda? Ķermeņa vislielākās novirzes no līdzsvara stāvokļa modulis. d) Ko sauc par matemātisko svārstu? Matemātiskais svārsts ir svārsta idealizētais modelis, kur ķermenis tiek aizstāts ar materiālu punktu, kas pakārts neizstiepjamā diegā, kam nav masas. e) Kas ir rezonanse? Rezonanse-fizikāla parādība, kas liek priekšmetam vibrēt, ja uz to iedarbojas noteiktas frekvences enerģija.
Turpinājums failā. | |
| № 66795, Fizika, 11 klase ŠŪNU DALĪŠANĀS | | |
| |
KEICHA25 | izpildiju 1.,2.,3.,5. uzdevumus cerams ka palidzeju uzspied paldies skaties faila atrisinjaumu | |
| № 66800, Fizika, 10 klase 1. Baktērijas šūnas garums ir 0,000003 m. Pieraksti to normālformā! L =……………….……………….……………….………………………… 2. Pārveido šūnas garumu, lietojot decimālo daudzkārtņu apzīmējumu! L = ……………….……………….……………….………………………… 3.Penicilīna molekulas masa ir 500 pikogrami. Uzraksti penicilīna masu normālformā gramos! m =……………….……………….……………….………………………………………………. 4. Izsaki masu kilogramos un pieraksti to normālformā! m =……………….……………….……………….…………………………
| | |
| |
Lachuks | Failā. | |
| | № 66911, Fizika, 8 klase A4 plakāts ar ierosinājumu nepārsniegt ātrumu. ieskaite "Kustība". | | |
| |
paliidziiba01 | ceru, ka patiks. Dzejolis ir pašdomāts
o lielāks ātrums, jo lielāks bremzēšanas ceļš. Jo lielāks bremzēšanas ceļš, jo lielāka iespēja avarēt!
Turpinājums failā. | |
| № 66917, Fizika, 11 klase ELEKTRISKIE LĀdIŅI Un ELEKTRISKAIS LAUKS 1 variants | | |
| |
vetra | ELEKTRISKIE LĀdIŅI Un ELEKTRISKAIS LAUKS 1 variants 2.uzd. | |
| № 66980, Fizika, 10 klase Disks vienmērīgi rotē ap asi, veicot 2 minūtēs 60 apgriezienus. Diska rādiuss ir 20 cm. Atbildet uz jautājumiem! a) Cik liels ir diska rotācijas periods? b) Cik liela ir diska rotacijas frekvence? c) Cik liels ir diska malējo punktu lineārais ātrums? d) Cik liels ir diska malējo punktu centrtieces paātrinājumu? e) Cik liels ir diska leņķiskais ātrums? | | |
| |
foreveralone | t=2min=120s n=60 r=20cm=0,2m a) T=t/n=120/60=2s b)v=1/T=0,5 Hz c)v=2pi*R/T=2*3,14*0,2/2=0,628m/s d)a=v²/R=0,628²/0,2=1,97m/s² e)w=v/R=3,14m/s | | |
| |
Lachuks | t=2min=120s n=60 r=20cm=0,2m a) T=t/n=120/60=2s b)v=1/T=0,5 Hz c)v=2pi*R/T=2*3,14*0,2/2=0,628m/s d)a=v²/R=0,628²/0,2=1,97m/s² e)w=v/R=3,14m/s | | |
| |
paliidziiba01 | :) | | |
| |
BatrichBeast | Disks rotee 30 cm 1 minuutee. | | |
| |
KEICHA25 | | |
| № 66981, Fizika, 10 klase Lai noteiktu ragaviņu ātrumu un paātrinājumu, Andris un Ģirts ar mērlenti izmērīja kalna nogāzes garumu L un, palaižot vaļā ragaviņas, ar hronometru izmērīja ragaviņu kustības laiku t līdz kalna pakājei. Viņi ieguva šādu rezultātu: L = 30 m un t = 10 s. Zēni ievēroja, ka ragaviņas pārvietojas arvien ātrāk un ātrāk. • Kas vēl būtu jāizmēra, lai konstatētu vai ragaviņu kustība atbilst vienmērīgi paātrinātas kustības modelim? Paskaidro! • Uzraksti trīs lielumus, kurus var aprēķināt, ja izmanto jau izmērītos lielumus L un t un pieņem, ka kustība atbilst vienmērīgi paātrinātas kustības modelim! • | | |
| |
Lachuks | a) Sadalītu ceļu trīs daļās, un katras daļas beigās noliktu pa draugam. Katram draugam rokās būs hronometrs, kas fiksēs laiku. Tā varēs noskaidrot vai ragaviņas brauc ar paātrinājumu. b) Vidējo ātrumu c) Vidējais ātrums=l/t l-ceļš t-laiks | |
| | № 67065, Fizika, 11 klase 1.uzdevums un 2.uzdevums un 3.uzdevums paldies par palidzibu | | |
| |
M@L | 11. klase. Pārbaudes darbs N3 Fāžu pārejas
1.variants A Daļa 1. Uzdevums Ievelk krustiņus atbilstošajā ailē (8 p.) Nr. p.k. Apgalvojums jā nē 1 Šķidruma vārīšanās ir iztvaikošana visā šķidruma tilpumā. x
2 Šķidruma vārīšanās temperatūra atkarīga no spiediena.
x 3 Vielas stāvoklis galvenokārt ir atkarīgs no spiediena un temperatūras. x
4 Šķidrumu vārīšanās temperatūru atšķirību izmanto, lai atdalītu vielas to maisījumos.
5 Kušana ir vielas pāreja no cieta kristāliska agregātstāvokļa šķidrā x
6 Šķidrums sāk kristalizēties kušanas temperatūrā. x
7 Vielas kušanas temperatūra ir atkarīga no ārējā spiediena x
8 Trauku siltumietilpība ir atkarīga no to masas un vielas, no kuras trauki ir izgatavoti.
x
Turpinājums failā. | |
|
|