Laipni lūgti!
Sākums SākumsReģistrācija ReģistrācijaArhīvs ArhīvsNoteikumi NoteikumiRaksti RakstiReklāma\Kontakti Reklāma\KontaktiAtbalsti mūs Atbalsti mūsUzraksti mums Uzraksti mums
Atbilžu arhīvs Atbilžu arhīvs
№ 39803, Latviešu literatūra, 8 klase
pomogite plizzz mne nado epifaniju Imanta ziedonisa ee samu i ese o4em tam govoritsja plizz o4 nado skoree!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Triobet
Triobet
Triobet
epifanija- mazas prozas forma, ko Imants Ziedonis skaidro: tie ir impulsi, mazi uzliesmojumi, kuru gaismā daži brīži dzīvē izgaismojas sevišķi spilgti. ceru ka der!
№ 39848, Latviešu literatūra, 9 klase
Uzrakstat refereetu par Laimu un Martu!Uz trijaam vismaz lapam,katru aceviski!

valerija92
valerija92
valerija92
Laima ir dieviete-likteņa lēmēja, viens no centrālajiem tēliem senlatviešu mitoloģijā. Pasakās un dainās tā ir antropomorfiska (cilvēciskota) būtne, brīžiem arī kā tēls. Viņas izskats ir tāds, ka viņa ir sieviešu kārtas dievība, basām kājām, vaļējiem matiem, ar zaļu bērzu vai liepu zaru slotiņu padusē, svētkos tērpjas greznās drēbēs un zelta kurpēs, dažkārt parādās kā balta vai melna vista, zila vai melna čūska.

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/3>
№ 39886, Latviešu literatūra, 9 klase
Ludzu palidziet,ir jaraksturo A.Pumpura eposa LACPLESIS pec plana.
Ievads.Lacplesi-Latviesu tautas kulturvaronis.
Iztirzajums:1.Lacplesa fantastiska izcelsanas-vina speka apliecinataja
2.Lacplesa dzives galvenais uzdevums-nesavtiga kalposana tautai
3.Vina raksturigas ipasibas-viriskiba un drosme,atjautiba,sirsniba.
4.Naids pret ienaidniekiem
Nobeigums.Lacplesa uzvaras nakotne.
LUDZU PALIDZIET UZRAKSTIT.>>LIELS PALDIES!!

valerija92
valerija92
valerija92
Es izvēlējos rakstīt šo domrakstu par Lāčplēsi, jo viņš ir eposa galvenais un, manuprāt,
nozīmīgākais tēls. Šajā domrakstā centīšos raksturot Lāčplēša izskatu un viņa nozīmīgākās rakstura
īpašības.
Lāčplēša portrets un izskats eposā pieminēts ļoti reti un maz, manuprāt, A. Pumpurs tā ir
rīkojies, lai izceltu Lāčplēša varoņdarbus un raksturu, nevis viņa izskatu, kā arī, lai katrs eposa
lasītājs spētu iztēloties (iedomāties) savu, īpašu Lāčplēsi.

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/1>

Triobet
Triobet
Triobet
Varonis. Lāčplēsis ir varonis. Ļoti vilinoši ir, ķeroties pie kāda vispārzināma sižeta, pagriezt to ar kājām gaisā. Deheroizēt varoni. Šeit tas nav darīts. Lāčplēsis ir varonis, taču viņa mītiskā izcelsme nav uzsvērta (arī Rainis neuzsver Lāčplēša dzimšanu no lāčumātes), tomēr viņa spēks ir AUSĪS. Ne tāpēc, ka tās ir lāča ausis, bet tāpēc, ka tās ir dzirdīgas ausis. Lāčplēša ausu spēks ir tas, ka viņš dzird savu tēvzemi.

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/1>
№ 39897, Latviešu literatūra, 8 klase
Pozalujsta napisite mne o 4om govoritsja v etix 2 epifanijax! O4nj sro4na !
Ludzu rakstiet man par ko seit ir rakstits!! plizzz
Apskaties uzdevumu
<1/1>

Triobet
Triobet
Triobet
1. В 1-ой эпифании говориться о доброте и теплоте по отношению других, тоесть погладишь маленького мальчика - ему это понравится, а если большому человеку (дедушке или бабушке), он начнёт спрашивать тебя всякие вопросы.

2. Во 2-ой эпифании говорится о дружбе двух друзей, которые помогают друг другу и хотят, чтобы их дружба осталась такой же крепкой, как и сейчас.
№ 39903, Latviešu literatūra, 9 klase
Vai kāds uz 16 janvāri varētu uzrakstīt interviju ar Dzejnieku/Dzejnieci ?

Paraugs !

1. Virsraksts
2. Ievads - Jānorāda kuru autoru , kādēļ , ko jau zinat par viņu un par vienu no autora krājumiem
3. Galvenā daļa - 4-5 jautājumi un atbildes uz katru jautājumu ar saviem vārdiem un citātu , kas šo atziņu apliecina
4. Nobeigums - Sarunas nobeigums ar secinājumu par dzejoļu krājumu un tavu guvumu
Tiek vērtēts - Noformējums

Paldies

Triobet
Triobet
Triobet
Sāksim ar brīnišķīgo jeb briesmīgo palamu, ar kuru tevi savā recenzijā apveltīja Arvis Viguls - kā tu jūties apzinoties, ka tevi jau gluži neapzināti sāk dēvēt par "latviešu psihu"? Kā tu izjūti šo apzīmējumu?
Nezinu, diezgan burtiski, brīžiem.
Tas kaut kādā veidā Tev atbilst?
Jā, it sevišķi tad, kad esmu tā labi iedzēris.

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/3>
№ 39910, Latviešu literatūra, 11 klase
Kāda ir romāna Pērļu zvejnieks tēma?
1. jaunekļa cīņa par izglītība
2. jaunekļa sapņu un cerību sabrukums trūcīgo apstākļu dēļ
3. jaunekļa sapņu un cerību bojāeja vājā rakstura dēļ
4. sapņotāja nespēja izprast dzīves realitāti
5. jaunekļa pārmērīgais jūtīgums - šķērslis mērķa sasniegšanā
6. bagāto apstākļi un nabago skarbā dzīves realitāte
7. mīlestības jūtu negatīvā ietekme mērķa sasniegšanā

Triobet
Triobet
Triobet
Pērļu zvejnieks

Tēma - pēc mīlestības literatūrā.

1. Ar viena jaunekļa tēlojumu ir tipizēta latviešu nabadzīgās jaunatnes cīņa par izglītību.

2. Cerības un sapņi drīz vien pagaisa, tēlodams kādas laulības sabrukumu.

3. Cilvēku ar stipru gribu un raksturu - kā vāja rakstura un bezgribas cilvēku...

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/1>
№ 39925, Latviešu literatūra, 11 klase
īss satura atstāsts par R. Blaumaņa " skroderdienas Silmačos" ???

valerija92
valerija92
valerija92
Tēli, to īss raksturojums
Antonija – bagāta Silmaču saimniece, kurai nupat nesen miris vīrs, iemīlējusies savā kalpā un gatavojas kāzām.
Aleksis – labs priekšstrādnieks un mīl Elīnu, bet apsolījies precēt Silmaču saimnieci.
Elīna – kalpone Silmačos, ļoti skaista, mīļa un lepna, mīl Aleksi.
Dūdars – labs un atdzīts skroderis, mīl Antoniju un joprojām cer viņu atgūt.
Šī luga ir labākā no Blaumaņa komēdijām. Lugā attēloti priekškāzu notikumi bagātajās Silmaču mājās, un tās galvenā tēma ir īstas mīlestības uzvara pār naudas varu.

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/1>

Triobet
Triobet
Triobet
Rūdolfs Blaumanis (1863 - 1908) ir viens no ievērojamākajiem latviešu dramaturgiem. Viņš ir sarakstījis ap 10 lugu. Lielākā daļa no rakstnieka lugām ir lasītāju un arī pēc šo lugu veidoto teātra izrāžu skatītāju iemīļotas un novērtētas un apliecina Rūdolfa Blaumaņa spēju ielūkoties vienkārša latviešu cilvēka dvēselē un rīcības motīvos.

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/2>
№ 39935, Latviešu literatūra, 8 klase
Vajadzik kaut kada (labi maza) epifanija un loti isi par vinju pastastit!!epifanija vajadzig ari .txt formatu =)
Нужна желательо короткая эпифания и краткий пересказ!!

valerija92
valerija92
valerija92
Paglaudīt galvu. Mēs zinām, kas tas ir. Mēs esam glaudīti. Kad mazi bijām. Mēs vēl tagad to atceramies. Ļoti viegli ir noglāstīt bērnam galvu, izlaist pirkstus caur matiem. Paglaudīt, nosaukt mīlināmā vārdiņā. Nav nekādas atbildības. Ļoti viegli. Bet paglaudiet galvu lielajam cilvēkam ! Savai vecmāmiņai, savam vectēvam. Tēvocim, kad viņš ir slims. Un viņš sāks raudāt. Viņš apjucis sāks raudāt. Par ko? Par to, ka blakus ir bijusi uguns.

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/1>

Triobet
Triobet
Triobet
Kā mazi bērni mēs skrienam pakaļ vējam un sienam to kurpju šņorēs – lai pinas, lai sapinas mūsu verdošajā jaunībā un, lai sajūt to degsmi plaukstās. Karstās ugunis acīs nerimstas ne minūti un burbuļojošie skatieni – nezāļu stīgas, kas nerimst un neizmirst. Nu jau divas dzīves dzīvojam – sasistas un nepieredzējušas, azartiskas paslēpes un augstāko aprindu intrigas. Patīkama netaisnība un neziņa sabiedrības prātos, varbūt tieši tāpēc mēs vēl uz brīdi paliksim neatklāti, lai netiktu sadedzināti principu un pārmetumu sārtos.
№ 39944, Latviešu literatūra, 10 klase
filofosiku eseju par nāve. Ļoti vajag, lūdzu=).

Triobet
Triobet
Triobet
Nāve, dzīvība un transcendence ir tēmas, kurām mūsdienu zinātnieki vēl nav atraduši vispārpielietojamu skaidrojumu. Tikai nedaudz cilvēki apgūst tādas modernās mācības kā teosofija, antroposofija vai dzīvās ētikas mācība, lai iepazītu kaut dažus informācijas avotus, kuri sniegtu ticamus šo būtisko eksistenciālo jautājumu skaidrojumus mūsu rietumnieku pasaulei.
Iemesls nožēlojamam faktam par dzīves jēgas izpratnes un transcendentālo pasauļu uztveres trūkumu ir skaidrojams tikai ar to, ka līdz šim minētajām tēmām esam veltījuši pārāk maz uzmanības.

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/1>
№ 39945, Latviešu literatūra, 10 klase
filofosiku eseju par nāve. Ļoti vajag, lūdzu=). 3000-4000 zīmes

Triobet
Triobet
Triobet
Nāve vienmēr un visur ir nodarbinājusi un saistījusi cilvēku prātus. Tas ir noslēpumainības apgabals, kuru līdz galam cilvēki nekad neiepazīs. Izsmeļošas atbildes nav un arī nebūs, vienīgi tas, ka organisms pārstāj funkcionēt, līdz ar ko dzīvā būtne vairs nav dzīva, tātad nespēj vairs pildīt savu lomu dzīvajā pasaulē. Medicīna spēja aprakstīt sindromus un stāvokļus, kas piemeklē cilvēka organismu mirstot, bet to, ko piedzīvo pats cilvēks mirstot, to viņš paņem līdzi, tā arī nespēdams nodot citiem savas sajūtas. Ir tādi, kas izskaidrojumus par nāves izjūtām meklē to cilvēku teiktajā, kas pārdzīvojuši klīnisko nāvi, bet šeit tāpat nav vienojošu

valerija92
valerija92
valerija92
…Neviens nekad neuzzinās kā Viņa izskatās.Viņa atnāk bez ielūguma un dabūjusi , kas Viņai vajadzīgs, lēnām un klusu aiziet projām. Viņa ir varena, Viņa ir ļauna, Viņa nepakļaujas nevienam.Viņas uzvedībai nav paskaidrojuma, Viņu nevar apturēt , Viņu nevar paredzēt.Viņa atnāk un iznīcina visu dzīvo, paņemot tevi sev līdz.

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/1>
|< << 46/107 >> >|
Atpakaļ >>
Reklāma
© 2007-2014 homework.lv
Top.LV