| Atbilžu arhīvs | № 72992, Literatūra, 12 klase Var, lūdzu, kāds steidzami atsūtīt? :)) Būšu ļoti pateicīga •Kultūra - manas personības veidotāja •Laikā un pāri laikam esošais literatūrā •”Bāka nav bāka, ja deg pati sev”(L.Brīdaka) | | |
| |
KEICHA25 | Kultūra ir domu un jūtu, tātad - dvēseles auglis. Ikvienam piedzimstot, tiek iemantots kāds kultūras veids. Tas tiek izdarīts nepazināti, mēs paši to nevaram izvēlēties līdz noteiktai robežai. Piemēram, mēs nevaram izvēlēties – piedzimsim latvietis vai anglis, japānis vai korejietis, kas automātiski jau mūs klasificē pie noteiktas kultūras. Bet, mēs varam izvēlēties, kā dzīvosim tālāk – pie kultūras pieder arī mūsu runa, ikdienas ieražas un daudz kas cits. Kultūra sevī ietver vairākas lietas, kā, piemēram, zinātni, mākslu, morālās vērtības. | |
| | № 72993, Literatūra, 12 klase Var, lūdzu, kāds steidzami atsūtīt argumentācijas eseju? :)) Būšu ļoti pateicīga •Kultūra - manas personības veidotāja •Laikā un pāri laikam esošais literatūrā •”Bāka nav bāka, ja deg pati sev”(L.Brīdaka) | | |
| |
KEICHA25 | Kultūra ir domu un jūtu, tātad - dvēseles auglis. Ikvienam piedzimstot, tiek iemantots kāds kultūras veids. Tas tiek izdarīts nepazināti, mēs paši to nevaram izvēlēties līdz noteiktai robežai. Piemēram, mēs nevaram izvēlēties – piedzimsim latvietis vai anglis, japānis vai korejietis, kas automātiski jau mūs klasificē pie noteiktas kultūras. Bet, mēs varam izvēlēties, kā dzīvosim tālāk – pie kultūras pieder arī mūsu runa, ikdienas ieražas un daudz kas cits. Kultūra sevī ietver vairākas lietas, kā, piemēram, zinātni, mākslu, morālās vērtības. | |
| № 73054, Literatūra, 11 klase pielikuma | | |
| |
KEICHA25 | RAIŅA DZEJA FABRIKAS MEITENES DZIESMA (1899 - 1902) Ak, lakstīgala, nedziedi Pie mana loga sērīgi, Man rītu agri jāceļas, Sirds kūst man vienās žēlabās, Sirds tavām dziesmām līdzi kūst, Kā viņas līst un rimst, un plūst. Man rītu agri jāceļas, Man saules nau tais istabās, Tur putekļi, tur lampas kūp, Tur lēni mana dzīve drūp, Tur lēni, tā kā pulkstens sit, Man velkas stundas sešpadsmit. Tu šūposies vēl saskaņās Līdz rītam, kad man jāceļas, Tev birzē ritēs rasas zelts, Man velkas stundas sešpadsmit. - Ak, lakstīgala, nedziedi Pie mana loga sērīgi! JAUTĀJUMI 1. Kādus sociālus jautājumus autors aktualizē dzejolī? Nosauc vismaz 3, citē rindas no dzejoļa! Strādnieki pakļauti citu cilvēku varā,pārstrādātās stundas,cilvēku tiesību neievērošana- Man velkas stundas sešpadsmit, Man velkas stundas sešpadsmit. 2. Pie kā, jūsuprāt, autors dzejolī vēršas? Pamato! Manuprāt,autors vēršas pie augstākas varas,lai pārstātu izmantot strādniekus kā vergus,maksā labu algu un mazāk stundas,lai ievēro cilvēka tiesības,atpūsties un uzņemt jaunu enerģiju jaunai dienai.
Turpinājums failā. | |
| № 73308, Literatūra, 11 klase Ir jāuzraksta viedoklis 80-90 vārdi Jāizvēlas viena: 1.,,Ar tik lielu sirdsapziņu es dzīvē neko nesasniegšu." (E.Ādamsons) 2. ,,Kas ir patiesībā tīrība? Vai tikai mazgāšanās?" (E.Ādamsons) | | |
| |
M.K | failā | |
| № 73369, Literatūra, 11 klase Uzrakstīt darbu Pārdomas pēc lugas ,,Pazudušais dēls". ( Par ko liek aizdomāties lugā notiekošais?) Apjoms 150-200vārdu) | | |
| |
SophieK | Galvenokārt lugas mani ieinteresēja ar mūsdienām tik raksturīgajām problēmām, kas savu aktualitāti nebūt nav zaudējušas. Gan atkarība no alkohola, gan atkarība no azartspēlēm arvien vairāk pieņem savus apmērus, arvien vairāk pieaug lielais avāriju skaits, ko izraisījuši piedzērušies vai citu apreibinošo vielu varā esoši autovadītāji | |
| | № 73446, Literatūra, 7 klase Lūdzu palīdziet! Jāuzraksta domraksts “Mēs katrs esam atbildīgs par to, ko mēs pieradinam” . Domrakata ideja ir par atbildību un apmēram 150-200 vārdi. | | |
| |
1_x_k_x_1 | Mēs katrs esam atbildīgs par to, ko mēs pieradinam.
Lasot Facebook daudzos sludinājumus par atrastajiem suņiem un kaķiem: “Netālu no Muceniekiem uz ceļa atrasts suns ar nereģistrētu mikročipu.”, “Purvciema ielā atrasts ~ 4 g. v. mīlīgs runčuks.”, “Atrasta suņu meitenīte ar reģistrētu mikročipu. Ar saimnieku nav iespējams sazināties…” Tā varētu lasīt bezgalīgi.
Turpinājums failā. | | |
| |
M.K | :) | |
| № 73548, Literatūra, 11 klase Ko varētu mācīties psiholoģiski un emocionāli vardarbīgi cilvēki no Mazā prinča? (par grāmatu de Sent-Ekzeperī "Mazais princis") | | |
| |
M.K | :) | |
| № 73608, Literatūra, 7 klase vēstuli, kurā pastāsti - par ko tu interesējies, ar ko nodarbojies, ar ko aizraujies! | | |
| |
M@L | Также мне нравится литературный язык. Он богаче, чем наша речь. С его помощью можно гораздо интереснее выражать свои мысли, стать незаурядным собеседником. Какие-то фразы я даже записываю, чтобы запомнить. В них я нахожу объяснение многим непонятным вещам, происходящим вокруг.
Turpinājums failā. | | |
| |
M.K | :) | |
| № 73733, Literatūra, 12 klase lūdzu izpalīdziet | | |
| |
KEICHA25 | Cer, ka palīdzēju kaut cik 1.arhitekts 3.savstarpēja uzticība 5.Valdis 6.moskvičs 412 7.motorlaivā 9.taksometra šoferis 12.bailes,skaudība 13.bailes spēlēja traģisku lomu 14.speku 15.partiekot no tā, ko caur režģiem var aizsniegt 17.13 sērkociņi, ēdienu pagatavošanai un siltumam 18.balodis 19.tas 22.uzvaret 24.masinas zaudējums 26.podagra 27.Edmunds
| | |
| |
M.K | :) | |
| | № 73906, Literatūra, 11 klase
Lūdzu raksties uzdevumus failā, lai nevar redzēt, ka plaģiāts. Un oriģinālu tekstu.
1-Raksturojiet latviešu literatūras pirmsākumus!
Miniet 3 autorus ( klasicisma pārstāvjus) un autora devumu / ieguldījumu literatūras, kultūras attīstībā.
2-Padomājiet un izsakiet, lūdzu, savu viedokli! Kāpēc latviešu literatūras pirmsākumos tik liela vērība tika pievērsta tekstiem ar pamācību? ( 8 punkti - saturs – 3 punkti; pamatojums – 2 punkti; pareizrakstība – 0 kļ. – 3 punkti, 1-3 kļ. – 2 punkti; 4-5 kļ. – 1 punkts; 6-.. kļ. – 0 punktu ) | | |
| |
M.K | :) | |
|
|