Atbilžu arhīvs Atbilžu arhīvs
№ 25617, Literatūra, 11 klase
Kāds ir lasijis gramatu Takaši Macuoka "Samurajs"
Stāstiet visu ko zinat par so gramatu, kadi notikumi taja risinas utt
tikai neparrakstiet tekstu no gramatas aizmugures.

kašķīte
kašķīte
kašķīte
http://64.233.183.104/search?q=cache:Cn70oWupsPcJ:www.lffb.lv/forums/viewtopic.php%3Fp%3D750%26sid%3Dfb3abb970ca13c917882cd3498cf545c+Taka%C5%A1i+Macuoka+%22Samurajs%22&hl=lv&ct=clnk&cd=3&gl=lv

http://64.233.183.104/search?q=cache:Exr-VVHKpp4J:notikumi.delfi.lv/news/book/article.php%3Fid%3D11480279+Taka%C5%A1i+Macuoka+%22Samurajs%22&hl=lv&ct=clnk&cd=4&gl=lv

varbūt noderēs!

Sandra
Sandra
Sandra
http://notikumi.delfi.lv/news/book/article.php?id=11480279
№ 26156, Literatūra, 11 klase
Рассказать об особенностях лирики природы А.Фета на основе этих двух стихотворений:
1) "Учись у них, у дуба, у берёзы"
2) "Как здесь свежо, под лирою густой"

bavarde
bavarde
bavarde
http://bobych.ru/soch/fet/raznoe_47.html
№ 26849, Literatūra, 11 klase
Lūdzu palīdziet! Kādas ir galvenās līdzības un atšķirības starp romantismu un tautisko romantismu!?

mmazinjaa
mmazinjaa
mmazinjaa
Raksturīgākās romantisma īpatnības ir dabas pielūgsme, interese par bezgalīgo, tālo, kontrasti starp īstenību un ideāliem u.c.
Vienlaikus ar reālisma un sentimentālisma attīstību latviešu prozas darbos un dzejā 19.gadsimta 70. – 80. gados uzplauka romantisms. Latviešu nacionālās literatūras sākumposmā romantisms izpaužas kā tautiskais romantisms. Šeit minami tādi autori kā A.Pumpurs, Auseklis, kuru sabiedriskie un estētiskie ideāli saistīti ar nacionālajiem centieniem pret vācu ideoloģiskajiem autiomiem.
Ceru, ka noderēs!!!
№ 28026, Literatūra, 11 klase
Steidzīgi vajadzīgs referāts "Romantisms un tautiskais romantisms: kopīgais un atšķirīgais". Lūdzu palīdziet! Noderēs jebkāda informācija par šiem literatūras virzieniem!

disko_diva
disko_diva
disko_diva
http://wapedia.mobi/lv/Romantisms

whatever
whatever
whatever
nu taa, saliku kopaa kaut ko no saviem iepriekshejiem darbiem par tautisko romantismu :) Good luck! :))
Apskaties risinājumu
<1/1>
№ 28494, Literatūra, 11 klase
Vajdzīgs Viktora Igo dzejolis. Izņemot dzejoli "Ekstāze"

DJ Kalle
DJ Kalle
DJ Kalle
Viktora Igo dzejoļi

bez nosaukuma!
Apskaties risinājumu
<1/1>
№ 28711, Literatūra, 11 klase
jebkaados 2 dzejoļos jasamakle liriska Es pardzivojums, tas jaraksturo ,piemeeri, komentaari, jau ieprieksh paldies

DJ Kalle
DJ Kalle
DJ Kalle
Dzejoļa liriskā ‘’Es’’ pārdzīvojums ir par to, cik milzum daudz prieka, līksmes un enerģijas tomēr spēj radīt tik niecīgas lietas, kā ievas zieds, kas reālajā dzīve ir mazs balts ziediņš no milzīga koka, kas ir tikai vien miljonā daļa no tā. Liriskais ‘’Es’’ apcer sapņojumu, kā šis mazais, burvīgais ievas zieds rotās parastu, ikdienišķu darba rakstāmgaldu.
№ 28957, Literatūra, 11 klase
Man vajag dzejoļa analīzi.Dzejolis: Nosaukums Pats.
Priekš citiem darbodamies,attīsti
Pats savus spēkus negurstošā karā-
Un mūžīgs darba lauks būs tavā varā
Un mūžam jaunots spēks un ieroči.

Bet sargies būt kā nabadzīgie garā,
Kas, sevi projām sviežot,laimīgi-
Uz tevi spļaus un samīs tevi barā.

Pats cīnies,palīdz,domā,spried un sver,
Pats esi kungs,pats laimei durvis ver.

Pēc šādiem kritērijiem:tabulas veida.motīvs un tā rakksturojums,liriskā "es" attieksme,dzejoļa forma,divu tēlu raksturojums,citāti,tēlainās izteiksmes līdzekļi.

Annushka
Annushka
Annushka
ceru ka palidzes.. :)
Apskaties risinājumu
<1/1>
№ 29176, Literatūra, 11 klase
Grāmata: Literatūra 11.kl. (Auzāne D. u.c.)
Uzdevuma numurs: 1

Analizēt divus A.Čaka dzejoļus, atbildot uz jautājumiem:

1. Nosaukt un raksturot dzejas motīvu.
2. Raksturot lirisko Es pārdzīvojumu.
3. Raksturot dzejoļa kompozīciju.
4. Raksturot dzejoļa tēlus.
5. Kādi tēlainās izteiksmes līdzekļi tiek izmantoti?
6. Salīdzināt kopīgo un atšķirīgo dzejoļos.

Dzejoļi pielikumā. ;) Paldies jau iepriekš
Apskaties uzdevumu
<1/1>

DJ Kalle
DJ Kalle
DJ Kalle
Raksturot lirisko Es pārdzīvojumu

Ceru, ka noderēs!
Apskaties risinājumu
<1/1>
№ 29225, Literatūra, 11 klase
Lūdzu palīdziet ar šo uzdevumu, vnk nav mana stipra puse sada veida uzdevumi,
varesu jums palidzet citos prieksmetos. ;)

Analizēt divus A.Čaka dzejoļus, atbildot uz jautājumiem:

1. Nosaukt un raksturot dzejas motīvu.
2. Raksturot lirisko Es pārdzīvojumu.
3. Raksturot dzejoļa kompozīciju.
4. Raksturot dzejoļa tēlus.
5. Kādi tēlainās izteiksmes līdzekļi tiek izmantoti?
6. Salīdzināt kopīgo un atšķirīgo dzejoļos.

Dzejoli ir pielikuma. Nav gari
Apskaties uzdevumu
<1/1>

neciesamie
neciesamie
neciesamie
Puisitis ar zilumu uz vaiga..
1.kādas neizteiktas sapes.pārdzīvojums
2.
3.15 rindinu pants..atskaņas nav..baltā vārsma
4.Tēvs-milzīgs, k;a vērsis, vecs
Māte-bāla kā porcelānkrūze
Puisitis-nesaprotams
5.Salīdzinājumi-tēvs kā vērsis, sieviņa, kā porcelānkrūze, krūtis kā dēlis, mati kā misiņa kloķis, raksturs kā māls, saule kā airoplāns
Hiperbola-tēvs milzīgs kā vērsis
6.

Savas zināšanas
5. Salīdzinājumi-debesis kā vīrieša acs un degvīns, sirēnu kaucieni kā mākoņi melni
Epiteti-debesis zilas, mākoņi melni, kaislību spelti

škiet neko vairāk nezinam..;)
№ 29388, Literatūra, 11 klase
Recenzija par lugu "..pie spieķa skāries..."

DJ Kalle
DJ Kalle
DJ Kalle
pie spieķa skāries.

Ceru, ka derēs! ;)
Apskaties risinājumu
<1/1>
|< << 2/24 >> >|
Atpakaļ >>
Reklāma
© 2007-2018 homework.lv
Top.LV