Atbilžu arhīvs Atbilžu arhīvs
Sudraba uzdevums (25+10 punktu par risinājumu) № 57240, Mūzika, 10 klase
Muzika 10 klase HELP
Apskaties uzdevumu
<1/1>

lienefin
lienefin
lienefin
Dazas atbildes atradu
Apskaties risinājumu
<1/1>

Lachuks
Lachuks
Lachuks
1.Ar kādu vārdu Senajā Grieķijā apzīmēja skaņu labskanīgu skanējumu (kvarta, kvinta, oktāva), kā arī ansambļa vai kora dziedājumu unisonā ?
SIMFONIJA

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/2>

ღ MudiiTe..ღ
ღ MudiiTe..ღ
ღ MudiiTe..ღ
1.Ar kādu vārdu Senajā Grieķijā apzīmēja skaņu labskanīgu skanējumu (kvarta, kvinta, oktāva), kā arī ansambļa vai kora dziedājumu unisonā ?
Sinfonija.

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/2>

wineta-s
wineta-s
wineta-s
Lai izdodas nodot darbiņu ar visām atbildēm , atvaino , ka nesniedzu atbildes uz visiem jautājumiem-diemžēl-man nebija tāda informācija pieejama.

1.Ar kādu vārdu Senajā Grieķijā apzīmēja skaņu labskanīgu skanējumu (kvarta, kvinta, oktāva), kā arī ansambļa vai kora dziedājumu unisonā ?
Ar vārdu 'simfonija' Senajā Grieķijā apzīmēja skaņu labskanīgu skanējumu (kvarta, kvinta, oktāva), kā arī ansambļa vai kora dziedājumu unisonā.

...
Apskaties risinājumu
<1/2>

Korinte
Korinte
Korinte
1.Ar kādu vārdu Senajā Grieķijā apzīmēja skaņu labskanīgu skanējumu (kvarta, kvinta, oktāva), kā arī ansambļa vai kora dziedājumu unisonā ? simfonija

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/2>
№ 57337, Mūzika, 10 klase
Lūdzu izlīdziet :)
Apskaties uzdevumu
<1/1>

wineta-s
wineta-s
wineta-s
Mūzika manā dzīvē
„Mūzika ir prāta māksla , kas nāk no mūžības” (Akvīns Toms)
Kad dievs radīja dzīvību –cilvēci un dabu , tas viņš bija padomājis arī par to , lai mēs spētu viens otru uzlausīt un saprast un to mums nodrošina skaņa. Viss sākas tikai no vienas skaņas , precīzāk-no vienas zilbes.

...
Apskaties risinājumu
<1/1>
Sudraba uzdevums (25+10 punktu par risinājumu) № 57338, Mūzika, 10 klase
Lūgums palīdzēt!
Apskaties uzdevumu
<1/1>

rencux
rencux
rencux
1.Mūzikas daudzveidību nosaka apkērtējie dives faktori-sabiedrības . dazādi pasākumi, notikumi kā arī , katras personības individualitāte.2.daudz adžādi jauni mūziks aranžējumi un žanri.3. jaunas sajūtas kā salīdzinoši ar tādu pašu koncertu cita wietā., citu kwalitāti.4.Zinātne palidz noskakdrot visu kas ir saistīts par un ap mūziku.5.profesionāļi drīkst atklāt jaunu mūzikas veidu.uzskatu , ka ierobežoji šajā ziņā nav vajadzīgi profesionā;leim , jo viņi ir profesionāļi un zina ko dara .

qx
qx
qx
1.pieprasījums nosaka mūzikas daudzveidību.
2.
3.popularitāti
4.zinatne palīdzēs atklāt jaunus m;uzikas žanrus
5.profesionāliem nevajadzetu izpildīt svešas dziesmas

barbiite
barbiite
barbiite
1.cilveku velmes
2.modernie
3.jaunu izskanējumu
4.atklājumus
5.domaju , ka profesionālus nekadā ziņā nevajadzētu irobežot

wineta-s
wineta-s
wineta-s
manuprāt :))
1.Mūzikas daudzveidību nosaka katras personības individualitāte- gaume.
2.Radušies daudz dažādi mūzikas virzieni džezs, roks, klasiskā mūzika. Atšķīrīgos pasākumos tiek atskaņota atbilstoša mūzika, ja piemēram, ir pasākums kur tiek slavināta mūsu valsts tad vienmēr tiek atskaņota valsts himna.

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/1>
Sudraba uzdevums (25+10 punktu par risinājumu) № 57339, Mūzika, 10 klase
Lūgums palīdzēt!
Apskaties uzdevumu
<1/1>

ivuks=)
ivuks=)
ivuks=)
1.Par senākajām dziesmām var uzskatīt tautasdziesmas, tās dziedāja skaļi un skanīgi.
2.Svētkos.
3.kokles
1.vienkārš tautai zināmāks
2.smalkāks, muzikālās sarežģītāks
3.nedaudz, nemainot skaņdarba nozīmi un pamatus

wineta-s
wineta-s
wineta-s
analizet gan man ir gruti folkloru kāda bija un kada ir tagad

1.)Mūsu folklora glabā ļoti senas baltu cilšu kultūras pēdas un pat vēl agrīnākas- indoeiropiešu pirmtautas kultūras atbalsis.
Senāko slāņu latviešu tradicionālo mūziku pārstāv teicamās dziesmas. Tās vairāk tiek skandētas nekā “daiļi izdziedātas”. Kad ļaudis sanākuši pulkā teicamās dziesmas parasti dziedātas burdona daudzbalsības veidā. Latviešiem raksturīgas burdona dziesmas ar teicējas, locītājas un vilcējas lomu sadalījumu.

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/1>
Sudraba uzdevums (25+10 punktu par risinājumu) № 57340, Mūzika, 10 klase
Lūgums palīdzēt!
Apskaties uzdevumu
<1/1>

ivuks=)
ivuks=)
ivuks=)
1.Tā varētu sniegt mieru un garīgu skaidrību.
2.Jo cilvēki gribēja slavināt Dievu.
3.Tai bieži iedalīta viena no galvenajām lomām.
Noskaņa ir svinīga, nomierinoša.
Ar balsi izceļot skanējumu.
Dot pamatu korim.

monstrins123
monstrins123
monstrins123
1)Tas varētu bagātināt tavu iekšējo pasauli un izjust jūtas.
2) Lai cilvēki , ejot uz baznīcu, varētu justies brīvāk...
3)Tas parāda cik bagāta ir tā reliģija.


1)iedvesmojoša un pacilāta
2)Tas paspilgtina noskaņu vēl vairāk
3) Paspilgtina un ir kā pavadījums

wineta-s
wineta-s
wineta-s
Es uzskatu , ka šāda veida mūziku klausās dzīves noguruši un nomākti cilvēki, kas meklē savas dvēseles mieru vai citādi – veidu kā savai apbēdinātai dvēselei izpausties.

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/1>
№ 57503, Mūzika, 10 klase
Palīdziet lūdzu atrast informāciju par Messas ( Kyrie, Agnus Deo, utt.) daļām.

Paldies.

žirka
žirka
žirka
Mesa ir katoļu baznīcas dievkalpojumu sastāvdaļa ar sešām nemainīgām daļām
Kyrie, lūgšana ar draudzes atbildi. Vārdi Kyrie, eleison! grieķu valodā nozīmē “Kungs, apžēlojies” – tie ir vārdi, kurus aklais saka Jēzum, kad lūdz, lai viņu atkal dara redzīgu. Ar šo lūgšanu draudze kopā ar liturgu lūdz gara gaismu un svētību sev un visai pasaulei. Pie Kyrie draudzes atbildes var būt gan latviski, gan grieķiski, jo pilnībā vārdu ‘eleison’ nevar pārtulkot.

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/1>

wineta-s
wineta-s
wineta-s
Mesa ir katoļu baznīcas dievkalpojumu sastāvdaļa ar sešām nemainīgām daļām:

Mesa ir katoļu baznīcas dievkalpojumu sastāvdaļa ar sešām nemainīgām daļām:
Kyrie eleison (Kungs apžēlojies);
Gloria (Slava);

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/1>
Sudraba uzdevums (25+10 punktu par risinājumu) № 57727, Mūzika, 10 klase
Lūdzu palīdziet uzrakstīt darbu par baletu!
Apskaties uzdevumu
<1/3>

wineta-s
wineta-s
wineta-s
Atrodi! Precizē! Noklausies! Noskaties un uzraksti par baletu!

1.Kas ir balets?
Balets ir tiekšanās pēc ideāla mākslā.

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/2>
Sudraba uzdevums (25+10 punktu par risinājumu) № 57728, Mūzika, 10 klase
Mūzika -opera
Apskaties uzdevumu
<1/2>

wineta-s
wineta-s
wineta-s
2.Savieno atbilstošos!
AIDA....Dž.Verdī.........................Ž.Bizē
BURVJU FLAUTA...Mocarts............G.Rossini
KARMENA...ž.Bižē.....................Dž.Verdī
SEVIĻAS BĀRDDZINIS.G,Rossini..........Mocarts

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/3>

žirka
žirka
žirka
3.Sameklē un paskaidro jēdzienus!
Ārija_ ir noslēgts lirisks skaņdarbs solo balsij (retos gadījumos vairākām balsīm) ar instrumentālo pavadījumu operai, oratorijai, kantātēm vai citam lielam skaņdarbam Uvertīra_ ir instrumentāls skaņdarbs - operas, baleta vai kāda cita dramatiska darba ievads, kā arī kantātes vai oratorijas tipa skaņdarbu sērijas sākuma daļa. Uvertīra – vidēja garuma muzikāla daļa, vai nu iepazīstina kādu dramatisku darbu, vai iecerēta atskaņošanai koncertā.

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/3>

janka
janka
janka
2.Savieno atbilstošos!
AIDA.trešais Verdi............................Ž.Bizē
BURVJU FLAUTA Ceturtais mocarts...............G.Rossini
KARMENA. Pirmais(Bizē).......................Dž.Verdī
SEVIĻAS BĀRDDZINIS otrais(Rossīni)...........Mocarts

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/3>
Sudraba uzdevums (25+10 punktu par risinājumu) № 57729, Mūzika, 10 klase
Mūzika -ieskaite!
Apskaties uzdevumu
<1/7>

janka
janka
janka
Ieskaites darbs mūzikā –„ Jo vairāk papildmateriāla, jo labāk!”

Jums būs jāatrod internetā un skolas dotajā materiālā atbildes uz šādiem jautājumiem....

1.Ko dara savas vietas uz skatuves ieņēmušie orķestra mūziķi, pirms vēl nav uznācis diriģents?

_Atšķir vaļā notis un paklanās publikai

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/11>
Sudraba uzdevums (25+10 punktu par risinājumu) № 57730, Mūzika, 10 klase
Mūzika ieskaite 1.
Apskaties uzdevumu
<1/5>

wineta-s
wineta-s
wineta-s
PĀRBAUDES DARBS MŪZIKĀ PAR PIRMO SEMESTRI.

IZVĒLIES PAREIZO ATBILDI NO DOTAJIEM VARIANTIEM.

1. KURAM NO PASAULES GUDRAJIEM PIEDER ŠĪ FRĀZE – „ NEKO NEZINĀT PAR MŪZIKU NOZĪMĒ NEPRAST LASĪT”.

a) Zentai Mauriņai

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/5>

♪Djia♪
♪Djia♪
♪Djia♪

PĀRBAUDES DARBS MŪZIKĀ PAR PIRMO SEMESTRI.

IZVĒLIES PAREIZO ATBILDI NO DOTAJIEM VARIANTIEM.

1. KURAM NO PASAULES GUDRAJIEM PIEDER ŠĪ FRĀZE – „ NEKO NEZINĀT PAR MŪZIKU NOZĪMĒ NEPRAST LASĪT”.

a) Zentai Mauriņai
b) Aristotelim
c) Raimondam Paulam

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/5>

Lachuks
Lachuks
Lachuks
PĀRBAUDES DARBS MŪZIKĀ PAR PIRMO SEMESTRI.

IZVĒLIES PAREIZO ATBILDI NO DOTAJIEM VARIANTIEM.

1. KURAM NO PASAULES GUDRAJIEM PIEDER ŠĪ FRĀZE – „ NEKO NEZINĀT PAR MŪZIKU NOZĪMĒ NEPRAST LASĪT”.

a) Zentai Mauriņai
b) Aristotelim
c) Raimondam Paulam

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/5>

loo
loo
loo
PĀRBAUDES DARBS MŪZIKĀ PAR PIRMO SEMESTRI.

IZVĒLIES PAREIZO ATBILDI NO DOTAJIEM VARIANTIEM.

1. KURAM NO PASAULES GUDRAJIEM PIEDER ŠĪ FRĀZE – „ NEKO NEZINĀT PAR MŪZIKU NOZĪMĒ NEPRAST LASĪT”.

a) Zentai Mauriņai
b) Aristotelim
c) Raimondam Paulam

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/5>

Deivs
Deivs
Deivs
PĀRBAUDES DARBS MŪZIKĀ PAR PIRMO SEMESTRI.

IZVĒLIES PAREIZO ATBILDI NO DOTAJIEM VARIANTIEM.

1. KURAM NO PASAULES GUDRAJIEM PIEDER ŠĪ FRĀZE – „ NEKO NEZINĀT PAR MŪZIKU NOZĪMĒ NEPRAST LASĪT”.

a) Zentai Mauriņai
b) Aristotelim
c) Raimondam Paulam

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/5>
|< << 4/7 >> >|
Atpakaļ >>
Reklāma
© 2007-2018 homework.lv
Top.LV