| Atbilžu arhīvs | № 34092, Vēsture, 11 klase wajadzētu esej par indrikja hronikas grāmatu | | |
| |
DJ Kalle | ndrikja hronika Ceru, ak šis derēs! Vēlu veiskmi! :) | |
| | № 34237, Vēsture, 11 klase Ir uzdots izpildīt eseju vēsturē - 200 vārdi un tēma Jaunlatviešu darbības virzieni. palīdziet lūdzu =] | | |
| |
arieta | te ir nedaudz info par so temu | |
| № 34271, Vēsture, 11 klase tik daudz kas jaadara uz skolas beigshanu, nav laiak, kaads varbuut vareetu paliidzeet ... Eseja:
Lielā franču revolūcija. ( 200 vaardi, jaabuut ar argumentiem un faktiem ..) :S | | |
| |
arieta | te ir informacija par revoluciju, ceru noderes :) | |
| № 34358, Vēsture, 11 klase Varbūt kādam ir eseja par 1905.gada rezvolūcijas ieguvumiem vai zaudējumiem? Ceru, ka kāds varēs palīdzēt... | | |
| |
irina | http://www.slinkoju.lv/main/index.php?pg=essays&act=view&essay_id=1037 | |
| № 34535, Vēsture, 11 klase Kāds var lūdzu ielikt kādu mācību materiālu gaidāmajam vēstures eksāmenam vēsturē 12. jūnijā? | | |
| |
Rukjiitis20 | Šeit būs kaut kas: | |
| | № 35669, Vēsture, 11 klase ludzu palidziet man atrast pa renesanses dizakiem personibam ....!!!! loti atri wajag ....!!!!palidziet paldies ....!!!!! | | |
| |
Diekrupps | http://lv.wikipedia.org/wiki/Renesanse#Renesanses_laikmeta_raksturojums | | |
| |
Wolframs | Leonardo da Vinči, Mikelandželo Buanaroti , Rafaels Santi, Frančesko Petrarka ,Džoto di Bondone ,Nikolo Makjavelli , Tomaso Mazačo............. | |
| № 37463, Vēsture, 11 klase Krusta karš. Lūdzu izpildiet.Steidzami.Paldies. | | |
| |
Supervaronis | http://www.iveta.lv/gramata/HTML/Ps_65d.htm http://www.historia.lv/alfabets/A/AT/atskanu_hronika/hronikas_teksts/prieksvards.htm http://www.karosta.lv/blog/?p=132 http://lv.wikipedia.org/wiki/Pirmais_Krusta_kar%C5%A1 | | |
| |
valerija92 | Feodālisms bija sabiedriska iekārta viduslaiku Rietumeiropā, kas balstījās uz feodālām politiskām, ekonomiskām un militārām attiecībām starp šīs sabiedrības locekļiem. Ar feodālām attiecībām saprot tādas attiecības, kur valdnieks, pavēlnieks, lords (feodālis) nodeva lietošanā savam pakļautajam (vasalim) zināmu zemes platību (feodu) līdz ar to apstrādājošo darbaspēku apmaiņā pret vasaļa apņemšanos kalpot feodālim - piedalīties militārās kampaņās un tml. | |
| № 37643, Vēsture, 11 klase Lūudzu palīdziet!!!!! Vajadzīga būtiska informācija vai uzreiz gatavs referāts par 3. atmodu........ :(:(:( lūdzu ja kādam ir kkas aizķēries tad palīdziet..... internetā ir pamaz informācijas....... | | |
| |
valerija92 | Kad gada sākumā bija jāizvēlas kāda tēma, par kuru rakstīt referātu, nešaubīgi zināju, ka tēma „Trešā atmoda no 1989-1991. gadam” ir īstā. Jau pirms izvēles izdarīšanas zināju, ka vēlos nopietnu, tautai tuvu tēmu. Vēlējos rakstīt tā, lai būtu, kur izlikt emocijas, dzīvot līdzi. Man liekas, ka manis izvēlētā tēma ir tieši tāda.
Turpinājums failā. | |
| № 38186, Vēsture, 11 klase Grāmata: Latvijas vēsture vidusskolai, I (Kurlovičs G., Tomašūns A.) Uzdevuma numurs: 5.3par. 1. Kādi bija jaunlatviešu rašanās cēloņi -saimnieciskie- -kultūras jomā- 2. Raksturot jaunlatviešu jomu latviešu tautas garīgās dzīves izaugsmē. 3. Kāda ir saikne starp jaunlatviešu kustību un nacionālās valsts proklamēšanu? | | |
| |
crazy_bee | Saimnieciskie- bija ļoti nolaista saimnieciskā situācija, cilvēkiem vajadzēja stimulu lai to uzlabotu. kultūrā- netika izdota literatūra latviešu valodā, tāpēc jaulatvieši sāka publicēties "Pēterburgas avīzēs" un izdot to pielikumu "Zobugals", kas iznāca reizi divās nedēļās un ar humora un satīras palīdzību kritizēja pastāvošo varu un iekārtu.
2. Izdeva enciklopēdiju sēriju, sāka rakstīt lugas latviešu valodā un uzvest tās. Tās pārsvarā bija komēdijas, jo cilvēki bija noguruši no apkārt valdošajiem drūmajiem apstākļiem un vēlējas kautko priecīgu. 3. stiprināja nacionālo garu, atbalstīja attī | |
| | № 38877, Vēsture, 11 klase Grāmata: Vēsture vidusskolai, II (Klišāns V.) Uzdevuma numurs: 1 Kādas varētu būt renesanses idejas, kas ietekmēja reformācijas gaitu ??? | | |
| |
Svekris | 1. Viss ir izznāms ar cilvēka prātu – konfortēja ar to Baznīcas dieva vārdi ir galīgā patiesība. 2. autonomās cilvēka personības brīvas attīstības princips tiecās uz personības atbrīvošanu no reliģijas un baznīcas apgrūtinošās aizbildnības. – konfortē ar par ko piedzimi par to paliksi idejas 3. Renesance laikā kultūra vairs nav baznīcas gādībā – ja kaut nav baznīcas gādība ,kāpec lai kaut kas cits arī nekļūtu savādāks. 4. Renesances laika cilvēkiiem viņu cīņā par. cilvēka personības pašnoteikšanos sniedza pievēršanās tautas daiļradei, folklorai, (pagānisms) tautas gudrībai – nav gluži Banzīcas viedoklis par tēmu – kas ir jāapgūst.
| |
|
|