| Atbilžu arhīvs | № 54363, Ētika, 10 klase Uzraksti pēc iespējas vairāk ANGLIJAS lietišķās etiķetes noteikumus. | | |
| |
bavarde | Kultūras pamatorientācija Angļi augstu vērtē individuālistu; tā ir persona, kas attīsta savu unikālo identitāti grupā, tās robežās Angļi ir orientēti uz hierarhiju, nevis līdztiesību Liela uzmanība tiek pievērsta individuālo attiecību nozīmei, kas saistītas ar sociālo slāni, kurā ikviens zina, kas kurš ir Angļi pārsvarā ir monohroniski Anglijā ir konservatīva kultūra Dominējošā doma orientējas uz pieredzi.
Valoda Komunikācijas nozīmi angļi novērtē pārāk zemu Komunikācijas modeļos tiek uzsvērts nekonstatētais, domājamais un nepilnīgais Bieži lieto vārdus “varbūt”, “var/varētu”, “gandrīz”, “jauki”, “patiesi” | | |
| |
cittrons | te būs: Kultūras pamatorientācija Angļi augstu vērtē individuālistu; tā ir persona, kas attīsta savu unikālo identitāti grupā, tās robežās Angļi ir orientēti uz hierarhiju, nevis līdztiesību Liela uzmanība tiek pievērsta individuālo attiecību nozīmei, kas saistītas ar sociālo slāni, kurā ikviens zina, kas kurš ir Angļi pārsvarā ir monohroniski Anglijā ir konservatīva kultūra Dominējošā doma orientējas uz pieredzi.
Valoda Komunikācijas nozīmi angļi novērtē pārāk zemu Komunikācijas modeļos tiek uzsvērts nekonstatētais, domājamais un nepilnīgais.
| | |
| |
anjka | Kultūras pamatorientācija Angļi augstu vērtē individuālistu; tā ir persona, kas attīsta savu unikālo identitāti grupā, tās robežās Angļi ir orientēti uz hierarhiju, nevis līdztiesību Liela uzmanība tiek pievērsta individuālo attiecību nozīmei, kas saistītas ar sociālo slāni, kurā ikviens zina, kas kurš ir Angļi pārsvarā ir monohroniski Anglijā ir konservatīva kultūra Dominējošā doma orientējas uz pieredzi. Ārzemniekiem ir priekštats, ka briti ir daudz formālaki, nekā tas patiesibā ir. Kolēģi neatkarīgi no amata svarīguma un dzimuma nekavējoties cits citu uzrunā vārda. | | |
| |
annux95 | Daudzi angliski runājošie, kas nav briti, dzīvi Lielbritānijā var uztvert kā neparasti smagu pārbaudijumu. Šis negaidītais secinājums izriet no pieņēmuma, ka kultūras ar kopīgu vēsturi un valodu ir līdzīgas, ko aizēno dažas būtiskas kultūru atsķirības. Lai gan starp Savienoto Valstu un Lielbritānijas kultūram atškirību nav tik daudz kā, teiksim, starp Savienotajām valstīm un Ķīnu, amerikāņus nepārsteidz atskirīgais Ķīnā, bet parasti pārsteidz un apmulsina sastapšanās ar ne tik biežām, tacu ļoti būtiskām kultūras īpatnībam Lielbritānijā. Kultūras, kurām ir līdzīga valoda un kuru vēsturē ir ne mazums kopīgu lappušu, var rasties negaidīti lielas | | |
| |
Geimeris | • Businesswomen are not as limited to colors and styles as men are, though it is still important to maintain a conservative image. • Always be punctual in England. Arriving a few minutes early for safety is acceptable.
Turpinājums failā. | |
| | № 56513, Ētika, 10 klase Uzdevums | | |
| |
kendza | 1. Kā tu izproti, kas ir tikumisks un rīcībspējīgs cilvēks? Manuprāt tikumisks un ricībspējīgs cilvēks ir tas, kas spēj vissu izdarīt ar paša spēkiem,neaizskarot apkārtējos.
Turpinājums failā. | |
| № 56752, Ētika, 10 klase Palīdziet | | |
| |
ziga==== | Sūtu tikai krievu val. Lai veicas..
1. Когда и почему возникла этика? Этические идеи впервые возникают во II-I тыс. до н.э. в цивилизациях Древнего Востока (Египет, Месопотамия, Индия, Китай) и в Древней Греции. Этико-философские системы складываются в сер. I тыс. до н.э. В Древней Греции классической эпохи (V-IV вв. до н.э.) этические системы постепенно приобретают характеристики научного знания. Этика возникает и первоначально развивается в русле единого философского знания. Формирование этики обусловлено сложным комплексом причин и предпосылок.
Turpinājums failā. | |
| № 56826, Ētika, 10 klase Palīdzēsiet lūdzu. “Ētikas vēsture”
1. Kād un kāpēc radās ētika? 2. Salīdziniet daosizma un konfūcisma ētiku. 3. Salīdziniet Platona un Aristoteļa ētiskos uzskatus. 4. Kādas ir galvenās islāma ētiskas pazīmes? 5. Kā radās un attīstījās ētika Kijevas un Maskavas Krievzemē? 6. Raksturojiet franču ētikas speciālistu uzskatus par cilvēka tikumības īpašībām! 7. Kādas īpašības piemīt ētiskai domāšanai Vācijā 17.-19. gadsimtā? 8. Sniedziet kopējo aprakstu par 20. gadsimta ētiku.
| | |
| |
kendza | 1. Kad un kāpēc tur bija ētika? Ētiskie idejas pirmo reizi jāparādās II-I gadu tūkstotī pirms mūsu ēras no amata Senās Austrumos (Ēģipte, Mezopotāmija, Indija, Ķīna) civilizācijām un Senajā Grieķijā. Ētikas un filozofisko sistēmu pievieno vidū. Es tūkstošgades BC Senajā Grieķijā, klasiskā perioda (V-IV gs BC.) Ētikas sistēma pakāpeniski apgūt īpašības zinātnes atziņām. Ētika rodas sākotnēji attīstās saskaņā ar vienu filozofiju. Veidošanās dēļ sarežģītu ētisku iemeslu dēļ un priekšnosacījumi.
Turpinājums failā. | |
| № 56904, Ētika, 10 klase Referātu | | |
| |
Es | Dzīves jēgas izvirzīšana, vai ir vērts veltīt dzīvi kāda viena mērķa sasniegšanai? Vārds un jēga ir nesaraujami saistīti jēdzieni ne tikai teoloģijā, bet arī psihoterapijā, un cilvēks vispirms tiek uzlūkots kā garīga un par savu dzīvi pilnībā atbildīga būtne, kas meklē, kā realizēt sevi šai pasaulē.
Turpinājums failā. | |
| | № 56905, Ētika, 10 klase Eseju | | |
| |
Es | Morāles struktūra un funkcijas Morāle ir sabiedrisko normu, principu un noteikumu sistēma, kas tikumiski nosaka cilvēka rīcību sabiedrībā un viņa izturēšanos pret citiem cilvēkiem. Morāle ir vēsturiski mainīga. Par morāli dēvē arī tikumisku atziņu vai secinājumu, vai arī pamācību, kas var būt pausta, piemēram, literārā darbā.
Turpinājums failā. | |
| № 56906, Ētika, 10 klase Atbildēt uz jautājumiem | | |
| |
Es | Jautājumi par tēmu: „Dzīve, tās būtība un mērķi”
1.Kāda ir pareizas mērķu izvirzīšanas ietekme uz cilvēka dzīvi? Tādi mērķi pozitīvi ietekmē cilvēka ikdienu, samazina stresu, uztraukumu par dzīvi un tās jēgu, rada laimi.
Turpinājums failā. | |
| № 57277, Ētika, 10 klase Palīdziet | | |
| |
krigere | ceru ka palidzes :) | | |
| |
wineta-s | Dzīves mērķi. | |
| № 57300, Ētika, 10 klase Palīdziet lūdzu atbildēt. Jautājumi par tēmu: „Dzīve, tās būtība un mērķi”
1. Kāda ir pareizas mērķu izvirzīšanas ietekme uz cilvēka dzīvi? 2. Kas ir dzīvības mērķu koks, kāda ir tā būtība? 3. Nosauciet priekšrocības un trūkumus, ko ienes precīza dzīves mērķu definēšana cilvēka dzīvē? Kā tā ietekmē kopējo cilvēka apmierinātību ar savu dzīvi? 4. Kādu lomu spēlē mērķu definēšana Jūsu dzīvē? Kādu pozitīvo vai negatīvo ietekmi uz jūsu dzīvi tā atstāja?
| | |
| |
dzinis | Pie mērķu izvirzīšanas vissvarīgākais ir tas , kā cilvēks pats prot sevi ietekmēt . Jo stiprāka griba , jo lielāki mērķi. Jo lielāki mērķi , jo „vieglāk tajos trāpīt”. Vispareizākā ir tikai un vienīgi paša ietekme, jo neviens cits nevar iejusties „svešā ādā” un radīt mērķus.
Turpinājums failā. | | |
| |
kendza | Mērķu izvirzīšanas ietekme pievērš uzmanību mērķu izvirzīšanas procesam kā tādam. Pēc psihologa Edvina Louka (Edwin Locke), cilvēka dabiska tiekšanās izvirzīt mērķus un pūlēties, lai tos sasniegtu, varētu būt lietderīga tikai tad, ja indivīds kā saprot, tā arī pieņem šos mērķus. Vēl tālāk, strādnieki nebūs motivēti, ja viņiem nav - un viņi zina, ka nav - spēju un prasmju šos mērķus sasniegt. Tādējādi, saskaņā ar mērķu izvirzīšanas ietekmi, indivīdi ir motivēti, kad viņu uzvedība ļauj viņiem noteikt skaidrus mērķus un pamatoti cerēt tos saniegt.
Turpinājums failā. | | |
| |
wineta-s | Pie mērķu izvirzīšanas vissvarīgākais ir tas , kā cilvēks pats prot sevi ietekmēt . Jo stiprāka griba , jo lielāki mērķi. Jo lielāki mērķi , jo „vieglāk tajos trāpīt”. Vispareizākā ir tikai paša ietekme, jo neviens cits nevar iejusties „svešā ādā” un radīt mērķus. Protams, pareizus mērķus izvirzīt var palīdzēt tuvie cilvēki, bērnam mamma vai tētis, sievai vīrs vai otrādi un cik tas būtu pareizi jāizanalizē pašam lēmuma pieņēmējam.
Turpinājums failā. | |
| | № 57343, Ētika, 10 klase Lūdzu palīdziet. Uzrakstiet referātu par vienu no tematiem. Apjoms: 2 – 3 A4 lapas
1. Labdarība – cilvēku glābšanas rīks, vai sliktas dušas manīšanas. 2. Etiķete – cilvēku uzvedības regulators sabiedrībā, vai vienkārši pagātnes atskaņa. 3. Vai taisnīgums eksistē mūsdienu sabiedrībā? 4. Galvenais mērķis dzīve – baudas iegūšana. Kādi ir šādas dzīves pozīcijas plusi un mīnusi? 5. Egoisma gaiša un melna puse. 6. Individuāla un sabiedriska interese. 7. Tiekšanās pēc ideāla, ideāls – ilūzija vai realitāte. 8. Dzīves jēgas izvirzīšana, vai ir vērts veltīt dzīvi kāda viena mērķa sasniegšanai? | | |
| |
wineta-s | Tiekšanās pēc ideāla, ideāls – ilūzija vai realitāte. Cik pasaulē cilvēku , tik viedokļu un uzskatu. Katram no mums ir sava vēlēšanās un gaume uz dažādām ar ikdienas dzīvi saistītām lietām. Mēs katrs nākam pasaulē ar savu temperamentu , kas mums ir iedzimts no mūsu vecākiem , bet raksturs gan mums ir pašiem savs un savu personību mēs veidojam paši. Mēs savos uzskatos esam ar saviem vērtēšanas kritērijiem , kas mums patīk un kas nē. Kā jau teicu , katram no mums ir sava gaume , katrs tiecamies pēc ideāla .
Turpinājums failā. | |
|
|