Atbilžu arhīvs Atbilžu arhīvs
№ 73900, Ķīmija, 12 klase
No iegūto produktu maisījuma etanolu atdala ar paņēmienu, kuru laboratorijā var realizēt, izmantojot attēlā parādīto iekārtu.
Kāda vielu fizikālā īpašība ir izmantotā atdalīšanas paņēmiena pamatā? Izvēlies vienu atbildi!
Šāda etanola atdalīšanas no maisījuma paņēmiena pamatā ir atšķirība starp vielu:
siltumvadītspēju
blīvumu
kušanas temperatūru
agregātstāvokļi
viršanas temperatūru

M.K
M.K
M.K
:)
Apskaties risinājumu
<1/1>
Sudraba uzdevums (25+10 punktu par risinājumu) № 73901, Ķīmija, 12 klase
Shēmā attēlota etilspirta ražošana no cieti saturošām izejvielām.
Kurā atbildē etilspirta ražošanā notiekošie fizikālie un ķīmiskie procesi ir klasificēti pareizi?
Hidrolīze Rūgšana Destilācija
A fizikāls ķīmisks ķīmisks
B ķīmisks ķīmisks ķīmisks
C fizikāls ķīmisks fizikāls
D ķīmisks ķīmisks fizikāls

Apskaties uzdevumu
<1/1>

M.K
M.K
M.K
:)
Apskaties risinājumu
<1/1>
Sudraba uzdevums (25+10 punktu par risinājumu) № 73919, Ķīmija, 12 klase
Palīdiet lūdzu ar ķīmiju.
Vajag izdarīt jebkurus 8 vai 10 uzdevumus.
Tēma ir dabas vielas.
Apskaties uzdevumu
<1/1>

M.K
M.K
M.K
:)
Apskaties risinājumu
<1/1>
№ 73941, Ķīmija, 12 klase
Sastādi propilēna polimerizācijas reakcijas vienādojumu un norādi polimēra raksturlielumus ( monomērs, elementārposms, polimerizācijas pakāpe)

Dungaars
Dungaars
Dungaars
CH3
|
nCH3-CH=CH2 --->(-CH-CH2-)n

CH3-CH=CH2 monomērs

CH3
|
-CH-CH2- elementārposms

n polimerizācijas pakāpe
№ 73963, Ķīmija, 12 klase
1.uzd Uzraksti ķīmiskās reakcijas molekulāro, pilno un saīsināto jonu vienādojumus.

Alumīnija hidroksīds + slāpekļskābe →
2.uzd.
Uzraksti reakciju vienādojumus ķīmiskajām reakcijām, kurās var īstenot šādas pārvērtības!

Etāns → etēns → etanols → etanāls → etānskābe → propiletanoāts

Valts JC
Valts JC
Valts JC
Molekulārais vienādojums:

CuCl2+ 2NaOH→ Cu(OH)2↓ + 2NaCl

Jonu vienādojums:

Cu2++ 2Cl- + 2Na++ 2OH- → Cu(OH)2↓ + 2Na++ 2Cl-

Saīsinātais jonu vienādojums:

Cu2+ + 2OH-→ Cu(OH)2↓
To 2.uzd nezinu jo eju 8.kl bet kko palīdzēju ja šis noder.

№ 74194, Ķīmija, 12 klase
Uzraksti nosaukumus pēc JUPAC nomenklatūras:
Apskaties uzdevumu
<1/1>

Discite
Discite
Discite
1. Butanons-2
2. 2-metilpropanāls
3. Butanāls

56151md
56151md
56151md
Atbildes uz foto
Apskaties risinājumu
<1/1>
№ 74223, Ķīmija, 12 klase
Cik g pentāna nepieciešams, lai iegūtu 24 gramus pentēnu?
Izmanto formulu n=m/M , kur n- vielas daudzums, m- masa,g M-molmasa

56151md
56151md
56151md
C5H12 -> C5H10 + H2
n(C5H10) = m(C5H10)/M(C5H10) = 24/70 ≈ 0,343(mol)
n(C5H12) = n(C5H10) = 0,343(mol)
m(C5H12) = n(C5H12)*M(C5H12) = 0,343*72 ≈ 24,7(g)


Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/1>
№ 74255, Ķīmija, 12 klase
Pārbaudes darbs “ Nepiesātinātie ogļūdeņraži
Apskaties uzdevumu
<1/1>

56151md
56151md
56151md
1.Kurš apgalvojums par alkēniem ir nepareizs?
a) Etilēna molekulā ir 1σ saite un 5 π saites
b) Alkēnu raksturīgākās īpašības nosaka π saites klātbūtne
c) π saite ir mazāk izturīga, tā reakcijās pārtrūkst pirmā
d) Alkēnu nosaukumu izskaņa ir -ēns
2.Kur izmanto alkēnus?
a) Kaučuka iegūšanai
b) Augļu nogatavināšanā
c) Sērskābes iegūšanai
d) Vārāmā sāls iegūšanai
3.Uzrakstīt ogļūdeņražu struktūrformulas, molekulformulas un nosaukumus. Kuras no vielām ir izomēri?
1) C6H10 ; 4-metilpentāns-2


Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/1>
№ 74337, Ķīmija, 12 klase
Uzraksti ķīmisko reakciju vienādojumus iespējamajām reakcijām starp heksanolu un dotajām vielām! Nosauc vielas!
HBr, KOH, CuO, H2, O2


56151md
56151md
56151md
uz foto
Apskaties risinājumu
<1/1>

M.K
M.K
M.K
C6H14 + HBr = C6H15Br
C6H12Br2 + KOH = C6H14 + KOBr
C6H14 + CuO = Cu + CO2 + H2O
C6H14 → H2 + C6H12
C6H14 + O2 = CO2 + H2O
№ 74422, Ķīmija, 12 klase
Man vajag uzrakstit 100vārdi
''kādi pasākumi būtu jāveic mūsu skolā, lai aicinātu ikvienu šķirot atkritumus!''

M.K
M.K
M.K
Atkritumu šķirošana ir nozīmīgs solis ceļā uz tīru un zaļu vidi. Lai aicinātu ikvienu šķirot atkritumus vispirms būtu jāizveido reklāma par to kā pareizi šķirot atkritumus un par to kādā veidā ar to palīdzam videi. Skolā būtu jābūt arī mācībai par pareizu atkritumu šķirošanu. Tāpat skolas apkārtnē un skolā būtu jāizveido vairāka veida šķirojamie konteineri un jāveicina skolēna izpratne par ilgtspējīgu materiālu izmantošanu un pārstrādi , ka tas ir galvenais iemesls kādēļ atkritumus vajag šķirot. Lai aicinātu ikvienu šķirot atkritumus pati galvenā lieta ir veicināt skolēnā izpratni par to, pārrunājot dažādus praktiskus piemērus sadzīvē kas notiek tad, ja tie netiek šķiroti.

Turpinājums failā.
Apskaties risinājumu
<1/1>
|< << 86/88 >> >|
Atpakaļ >>
Reklāma
© 2007-2018 homework.lv
Top.LV