| Atbilžu arhīvs | № 73561, Vēsture, 11 klase Kā mainījās Eiropas lauki, pilsētas, sabiedrība 16.gs.b.- 18.gs.? | | |
| |
M.K | :) | |
| | № 73565, Vēsture, 11 klase 1.Raksturojiet hercoga Jēkaba saimniecisko politiku! 2.Raksturojiet Lielā Ziemeļa kara cēloņus!
| | |
| |
M.K | :) | |
| № 73566, Vēsture, 11 klase Paskaidrojiet, kā Žečpospolitas pirmā dalīšana ietekmēja Latvijas vēsturi! | | |
| |
M.K | :) | |
| № 73925, Vēsture, 11 klase PĀRBAUDES DARBS VĒSTURĒ 11. KLASEI ,,LIELĀ FRANČU REVOLŪCIJA” Izvēlieties vienu no tēmām un uzrakstiet argumentēto eseju! Kā zinātnisko pamatu izmantojiet savas zināšanas par Lielo Franču revolūciju. Lūdzu palīdzet man!!!
| | |
| |
M.K | 5. PĀRBAUDES DARBS VĒSTURĒ 11. KLASEI ,,LIELĀ FRANČU REVOLŪCIJA”
Izvēlieties vienu no tēmām un uzrakstiet argumentēto eseju! Kā zinātnisko pamatu izmantojiet savas zināšanas par Lielo Franču revolūciju!
1. ,,Cilvēku vienlīdzība ir ideja, kam neviens cits cilvēks normālos apstākļos nepiekristu” (O. Hakslijs). Lielā Franču Revolūcija bija periods Francijas vēsturē no 1789. līdz 1799. gadam, kad Francijā tika gāzta absolūtā monarhija. 1789. gada vasaras sākumā Francijā izcēlās ap 450 tautas sacelšanos, tās bija vērstas pret pārtikas trūkumu, kas draudēja izvērsties badā. Šajā laikā jo īpaši cildināta tika cilvēka brīvība. Visi cilvēki tika pasludināti par brīviem un vienlīdzīgiem. To izcelsmei un mantiskajam stāvoklim nebija nozīmes, lai arī zināms, šis mērķis bija tālu sasniedzams un utopisks.
Turpinājums failā. | |
| № 73967, Vēsture, 11 klase Dažos teikumos sagatavot vēstījumu par saimniecisko un kultūras dzīvi Vidzemē zviedru laikos. Paldies! | | |
| |
KEICHA25 | Vairākas pilsētas bija praktiski nozudušas no zemes (Limbažos 8 cilvēki,Valkā-3) Liela daļa zemnieku māju bija izpostītas, daudz zemnieki nogalināti, nomiruši badā, sērgās vai aizbēguši. Trūka saimniecības inventāra un mājlopu. Zemes apstrādāja ar kapļiem, arklus vilka paši zemnieki. Bieži notika laupīšanas... | |
| | № 74229, Vēsture, 11 klase Sos viens no pd jautajumiem
Plakāts 1916.gadā. Uzraksts uz tā"'Ar darbu uz uzvaru! Ar uzvaru uz mieru!"" Uzraksti, kāds ir šīs idejas paušanas mērķis? Kam plakāts adresēts?
bilde: https://lists.office.com/Images/71d0df33-9677-483a-866a-3b3d0f391f04/a0ecefd9-98b7-45a9-9c27-68442becf071/TD3SZSH0TP81R96GUHJB4FR6BX/a76920a4-6bbd-4fe3-ab1b-6f284d3e1de8 | | |
| |
M.K | Plakāts 1916.gadā. Uzraksts uz tā"'Ar darbu uz uzvaru! Ar uzvaru uz mieru!"" Uzraksti, kāds ir šīs idejas paušanas mērķis? Kam plakāts adresēts? Tas bija Pirmā pasaules kara seno laiku vācu propagandas plakāts, kurā redzams vācu karavīrs, kas valkā tipisku ogļu ķiveri un pateicas strādniekam, kurš ar saviem centieniem nesīs mieru
| | |
| |
56151md | Atbilde pielikumā | | |
| |
Steels | Pirmā pasaules kara propogandas plakāts, vācu karavīrs un civilais strādnieks. Karā iesaistās visi, gan armija, gan civilie, un katram jāveic sava loma. 1916. gads, sabiedrība ir jau piedzīvojusi kara šausmas un apzinās tā postu, tāpēc ir nepieciešama propoganda, kas ļauj ticēt pašai uzvarai un liek arī noprast, ka pirmais pasaules karš vairs nav tikai karš starp armijām, bet arī starp civilajiem un civiliajiem jāatbalsta sava armija. | |
| № 74390, Vēsture, 11 klase Lūdzu, lūdzu kāds palīdziet izpildīt. Uzdevums ir bildē, savādāk nesanāk pievienot. Paldies. :) | | |
| |
Steels | 4.1. Vācija maksāja pēc 1.p.k. Faktiski bija jāmaksā visām zaudētāj valstīm- Ungārija, Bulgārija, Turcija, Austrija. 4.2. Vislielākā reperāciju spiedēja bija Francija. Tā konstanti visu laiku spieda britus, ka nepieciešams uzspiest vāciešiem, lai maksā. To apliecina 1923. Gada Rūras apgabal okupācija, kur Francija okupējot šo vērtīgo resursu zemes gabalu, tādējādi spiežot vāciešus maksāt Versaļas līgumā paredzēto. Francija savu atkopšanās ekonomiku balstīja uz Vācijas reperācijām. Dēļ šīs okupācijas Francija izpelnījās starptautiski nosodījumu. Anglijai bija vienalga, tā bija negribīga- piemērs birtu premjerministrs Džordžs Lojds publiski pauž nostāju, ka reperācijs ir slikts solis attiecībā pret Vācijas ekonomiku un briti vēlas sev ekonomiski stabilu kaimiņvalsti. ASV dēļ savas piekoptās izolacionisma politikas norobežojās no Eiropas notikumiem.
Turpinājums failā. | |
| № 74392, Vēsture, 11 klase Lūdzu, lūdzu, lūdzu. :D Uzdevums bildē. Savādāk nesanāk pievienot. :) | | |
| |
56151md | 1. Izlasiet 2. pielikumā piedāvātos avotus, apskatiet karti par pārnacionālo kompāniju (transnacionālo korporāciju) ietekmi uz nacionālo valsti un globālo ekonomiku un veiciet uzdevumus:
1.1. Valsts pamatpazīmes ir teritorialitāte (noteikta teritorija ar skaidri definētām robežām, uz kuras pārvaldīšanu valsts pretendē), suverenitāte (valsts ir augstākais varas nesējs dotajā teritorijā, kurš šajā teritorijā izdod likumus), autonomija (valsts reālā spēja neatkarīgi definēt un sasniegt politiskos mērķus, uzturēt savas teritorijas pārvaldīšanas vienotību, sadarboties ar citām valstīm).Analizējiet, kā mainās nosauktās valsts pazīmes pārnacionālo kompāniju ietekmē! Centieties minēt konkrētus piemērus! Izmantojiet informāciju no plašsaziņas līdzekļiem un zināšanas ģeogrāfijā!
Turpinājums failā. | |
| № 74537, Vēsture, 11 klase 1. ieskaite. Vara un demokrātija.
Nepieciešam 2-6.jautājums | | |
| |
M.K | Lita Umbraško 11v2 1. ieskaite. Vara un demokrātija. 1.Kas ir vara? Vara ir cilvēka vai cilvēku grupas spēja ietekmēt citu cilvēku uzskatus un rīcību. Varas procesu veido divas daļas - varas nesējs un varai pakļautais. Ir divu veidu varas- Formālā un neformālā vara. 2.Kādas ir varas vēsturiskās formas? Piespiedu spēks. Atlīdzības spēks. Likumīgā vara.
Turpinājums failā. | |
| | № 74578, Vēsture, 11 klase 1. Izlasiet 2. pielikumā piedāvātos avotus, apskatiet karti par pārnacionālo kompāniju (transnacionālo korporāciju) ietekmi uz nacionālo valsti un globālo ekonomiku un veiciet uzdevumus! | | |
| |
56151md | 1. Izlasiet 2. pielikumā piedāvātos avotus, apskatiet karti par pārnacionālo kompāniju (transnacionālo korporāciju) ietekmi uz nacionālo valsti un globālo ekonomiku un veiciet uzdevumus!
1.1. Valsts pamatpazīmes ir teritorialitāte (noteikta teritorija ar skaidri definētām robežām, uz kuras pārvaldīšanu valsts pretendē), suverenitāte (valsts ir augstākais varas nesējs dotajā teritorijā, kurš šajā teritorijā izdod likumus), autonomija (valsts reālā spēja neatkarīgi definēt un sasniegt politiskos mērķus, uzturēt savas teritorijas pārvaldīšanas vienotību, sadarboties ar citām valstīm).Analizējiet, kā mainās nosauktās valsts pazīmes pārnacionālo kompāniju ietekmē! Centieties minēt konkrētus piemērus! Izmantojiet informāciju no plašsaziņas līdzekļiem un zināšanas ģeogrāfijā!
Turpinājums failā. | |
|
|