| Atbilžu arhīvs | № 67598, Bioloģija, 12 klase 7.uzdevums paldies par palidzibu | | |
| |
paliidziiba01 | 7.Uzdevums. Izlasi pielikumā rakstu par gēnu dopinga lietošanas perspektīvām! Iesaisties debatēs “Vai ir nepieciešama un pieļaujama gēnu dopinga lietošana profesionālajā sportā?“, izvirzot argumentus par un pret! (5 punkti) [Vērtēšanas kritēriji: Par katru pareizo atbildi- 1 punkts]
Par Pret Var ātri atveseļoties pēc traumām Letālas sekas Labāku rezultātu sasniegšana Nav dabīgu izcelsmes līdzekļu
Turpinājums failā. | | |
| |
M.K | Failā | |
| | № 67602, Bioloģija, 11 klase Bioloģija | | |
| |
Lachuks | Pārbaudes darbs. Biomas.
1. Pretī raksturojumam ierakstiet atbilstošās biomas burtu! (8 punkti)
A – stepe, B – musonu meži, C – savanna, D – Vidusjūras cietlapju meži, E – tundra, F – taiga, G – platlapju meži, H – tuksneši, I – mitrie tropu meži, J – jaukto koku meži
1. Veģetāciju veido ķērpji, sūnas un nelieli krūmi
Turpinājums failā. | |
| № 67603, Bioloģija, 11 klase Bioloģija | | |
| |
Lachuks | Pārbaudes darbs Ekosistēmu un ainavu daudzveidība
1. Paskaidro jēdzienus! (5 p.)
Biosfēra – zemeslodes sfēra, kas sevī ietver atmosfēras apakšējo daļu, hidrosfēru un litosfēras augšējo daļu. Ekosistēma - biosfēras pamatvienība, kurā pastāvīgi notiek enerģijas, vielu un informācijas aprite. Bioma - ģeogrāfiskās joslas daļa ar līdzīgiem klimatiskajiem apstākļiem. Biotops - samērā viendabīga sauszemes vai ūdens teritorija. Biocenoze - dzīvo organismu kopums, kas dzīvo vidē ar vienveidīgiem apstākļiem.
Turpinājums failā. | |
| № 67621, Bioloģija, 12 klase Biotehnologijas | | |
| |
M@L | BIOTEHNOLOĢIJAS
LABU VEIKSMI!
1.Uzdevums. Izlasi dotos apgalvojumus! Vārdu „jā” pieraksti pie pareizā apgalvojuma, vārdu „nē”- pie nepareizā! (4 punkti) [Vērtēšanas kritēriji: Par katru pareizi norādīto apgalvojumu- 1punkts]
2.Uzdevums. Norādi, kurš jēdziens atbilst katram apgalvojumam! (5 punkti)
Turpinājums failā. | |
| № 67642, Bioloģija, 12 klase Salīdzini 3 dažādu organismu asinsriti uzraksti kopīgo un atšķirīgo balstoties uz attīstību un dzīves vidi | | |
| |
paliidziiba01 | Vaļējā asinsrites sistēma – daudziem bezmugurkaulniekiem, piemēram, lielākajai daļai moluskiem un posmkājiem. Šiem dzīvniekiem nav kapilāru. Hemolimfa no primitīvas sirds pa artērijām ieplūst hemocelā, bet no turienes pa vēnām ieplūst elpošanas orgānā, kur no jauna bagātinās ar skābekli un atgriežas sirdī.
Turpinājums failā. | |
| | № 67711, Bioloģija, 9 klase aizpildiet tabulu | | |
| |
Isana | Atbilde ir failā! Ja nav grūti- nospied paldies! :) | | |
| |
paliidziiba01 | Sirdsdarbības cikla fāze Asins plūsmas virziens Vārstuļu stāvoklis
Viru vārstulis Pusmēness vārstulis Priekškambaru saraušanās No priekškambariem kambaros atveras aizveras Kambaru saraušanās No kambariem artērijās aizveras atveras
Turpinājums failā. | |
| № 67715, Bioloģija, 12 klase Palidziet ludzu ar biologiju. Pielikumaa | | |
| |
paliidziiba01 | Ieskaite Barošanās 1.Norādiet, kuros gremošanas orgānos (mutes dobumā, kuņģī, tievajā zarnā, divpadsmitpirkstā zarnā, resnā zarnā, taisnā zarnā) norisinās minētie procesi (12 punkti) ! 1. Ogļhidrātu sākotnējā šķelšanās MUTES DOBUMĀ 2. Glikozes un aminoskābju uzsūkšanās asinīs TIEVAJĀ ZARNĀ 3. Barības mehāniska sadalīšana MUTES DOBUMĀ 4. Olbaltumvielu pirmapstrāde, šķelšana līdz peptīdiem KUŅĢĪ 5. Ogļhidrātu sašķelšana līdz peptīdiem KUŅĢĪ 6. Tauku emulsijas veidošanās ZARNĀS 7. Olbaltumvielu sašķelšana līdz aminoskābēm TIEVAJĀ ZARNĀ 8. Nesagremoto barības vielu uzkrāšanās un izvadīšana DIVPADSMITPIRKSTU ZARNĀ 9. Tauku sašķelšana DIVPADSMITPIRKSTU ZARNĀ 10. ŪDENS un minerālvielu uzsūkšanās RESNĀ ZARNA 11. Taukskābju un glicerīna uzsūkšanās limfā TIEVAJĀ ZARNĀ 12. Aminoskābju un glikozes uzsūkšanās asinīs TIEVAJĀ ZARNĀ
Turpinājums failā. | |
| № 67716, Bioloģija, 12 klase Palidziet ludzu ar biologiju. Pielikumaa | | |
| |
paliidziiba01 | Kā jau bija minēts, ka tabulā ir arī tukšie jēdzieni, t.i., tādi, kam nav atbilstības dotajā tabulā, tos tad arī atstāju brīvus.
Kontroldarbs.Tema: Organismu vairošanās un attīstība 1. UZDEVUMS Tests 1). Vairošanās notiek a). Molekulārā līmenī b). Organoīdu līmenī c). Šūnu līmenī d). Organismu līmenī 2). Kopdzimuma organismiem abu veidu gametas veidojas a). Uz viena organisma b). Dažādos organismos 3). Kādam vairošanās procesam raksturīgas gametas? a). Dzimumvairošanās b). Bezdzimumvairošanās c). Veģetatīvās vairošanās 4). Sēkla attistās no
Turpinājums failā. | |
| № 67721, Bioloģija, 12 klase Palidziet ludzu ! Paldies ! | | |
| |
runcene17 | BIOLOĢIJA 12. 1.uzdevums. (5 punkti) Norādi, kurš paskaidrojums atbilst katram no dotajiem jēdzieniem! Gēnu inţenierija 3 1. Hromosomu skaita un formas analizēšana Gēnu terapija 4 2. Jaunu augu un dzīvnieku šķirņu un mikroorganismu celmu veidošana Klonēšana 5 3. Ģenētiskā materiāla pārnešana no viena organisma uz citu Selekcija 2 4. Metode bojātu, par slimību atbildīgu gēnu korekcijai Vektori 6 5. Ģenētiski identisku organismu (šūnu, molekulu) iegūšana 6. Plazmīdas vai vīrusi, kas tiek izmantoti DNS gēnu pārnešanai un ievadīšanai 7. Vidē brīvi dzīvojoši organismi, kuriem ievadīti sveši gēni
Turpinājums failā. | |
| | № 67741, Bioloģija, 12 klase Steidzami please | | |
| |
engelis | Laboratorijas darbs Ābolu šķirņu salīdzināšana
Situācijas apraksts: Pasaulē ir aptuveni 10 tūkstoši ābeļu šķirņu. Izveidotajām šķirnēm āboli atšķiras ar augļu lielumu un formu, cietību, garšas īpašībām, ienākšanās laiku, un citām pazīmēm. Ābolu sulas ražošanai vislabākās ir šķirnes ar lielu blīvumu un saldu garšu. Tirdzniecībai vislabākie āboli ir lieli saldi un ilgi uzglabājami.
Pētāmā problēma: Kura no dotajām ābolu šķirnēm ir visatbilstošākā sulas iegūšanai?
Turpinājums failā. | |
|
|