| Atbilžu arhīvs | № 59561, Psiholoģija, 11 klase Palīdziet | | |
| |
kendy | Lūdzu! | | |
| |
ziga==== | luudzu | | |
| |
Lachuks | Failā | | |
| |
wineta-s | Es koncepcija :) | |
| | № 59789, Psiholoģija, 11 klase Paldies :) | | |
| |
xanthippe | ;] | | |
| |
paliidziiba01 | uz jautājumiem atbildēts, pamatojoties uz psiholoģijas likumiem | | |
| |
Lachuks | Failā. | |
| № 59796, Psiholoģija, 11 klase Mazs PD tikai 6jaut.Palidziet;) | | |
| |
Lachuks | FAILĀ | |
| № 60237, Psiholoģija, 11 klase STEREOTIPI! Paldies, Jums! | | |
| |
Lachuks | Failā | | |
| |
qscwdv | Pielikuma | | |
| |
wineta-s | Stereotipi | |
| № 60373, Psiholoģija, 11 klase Tikai dazi jautajumi;) | | |
| |
paliidziiba01 | piemēri skaidroti nopsiholoģiskā viedokļa | | |
| |
wineta-s | Kontroldarbs 11.klasei Tēma: Domāšana un runa 1. Vai, Jūsuprāt, domāšana un runa ir savstarpēji saistīti? Pamatojiet. Miniet kādu piemēru.( 2.p.) Domāšana un runa ir nesaraujami saistītas. Šajā nozīmē valoda ir vārdisku zīmju sistēma, ko cilvēks izmanto saziņā un domāšanā. Katram vārdam ir sava nozīme, un cilvēks to izprot atbilstoši savam vecumam, pieredzei, izglītībai. Piemēram, nav iespējams izziet uz skatuves un runāt to , ko pats nesaprot, lai gan runa ir iestudēta, ir jādomā līdzi lai visu pateiktu pareizā secībā.
Turpinājums failā. | |
| | № 60406, Psiholoģija, 11 klase Domāšana un runa. | | |
| |
Lachuks | Kontroldarbs 11.klasei Tēma: Domāšana un runa
1. Vai, Jūsuprāt, domāšana un runa ir savstarpēji saistīti? Pamatojiet. Miniet kādu piemēru.( 2.p.) Manuprāt, domāšana un runa ir savstarpēji saistīti, jo pirms mēs kaut ko vēlamies pateikt, mēs pirms tam to pārdomājam un izanalizējam savās domās. Piemērs: uzdod jautājumu, pirmais, ko cilvēks dara ir izdomā, ko atbildēt uin tad sniedz savu atbildi.
Turpinājums failā. | | |
| |
wineta-s | Domāšana un Runa... | | |
| |
paliidziiba01 | Kontroldarbs 11.klasei Tēma: Domāšana un runa 1. Vai, Jūsuprāt, domāšana un runa ir savstarpēji saistīti? Pamatojiet. Miniet kādu piemēru.( 2.p.) Domāšana un runa ir nesaraujami saistītas. Kā piemērus var minēt daudzus teiciemus: “Saka, ko domā”, “Saka visu, kas ir uz mēles”, bet, pastāv arī gadījumi, kad cilvēki nesaka to, ko domā, t.i., ka slēpj kaut ko. Piemēram, kad kāds prasa: “Vai tev patīk mana jaunā frizūra?” Otrs cilvēks domā – nepatīk, ka nepiestāv, bet pasaka: “Tev ļoti skasiti izskatās!” Tas tā tiek teikts tāpēc, lai neaizvainotu otru cilvēku.
Turpinājums failā. | |
| № 60461, Psiholoģija, 11 klase ludzu. | | |
| |
paliidziiba01 | lūdzu :) Kontroldarbs 11.klasei Tēma: Domāšana un runa 1. Vai, Jūsuprāt, domāšana un runa ir savstarpēji saistīti? Pamatojiet. Miniet kādu piemēru.( 2.p.) Domāšana un runa ir nesaraujami saistītas. Kā piemērus var minēt daudzus teiciemus: “Saka, ko domā”, “Saka visu, kas ir uz mēles”, bet, pastāv arī gadījumi, kad cilvēki nesaka to, ko domā, t.i., ka slēpj kaut ko. Piemēram, kad kāds prasa: “Vai tev patīk mana jaunā frizūra?” Otrs cilvēks domā – nepatīk, ka nepiestāv, bet pasaka: “Tev ļoti skasiti izskatās!” Tas tā tiek teikts tāpēc, lai neaizvainotu otru cilvēku.
Turpinājums failā. | | |
| |
wineta-s | Domāšana un Runa | | |
| |
Lachuks | Failā. | |
| № 60971, Psiholoģija, 11 klase Uzdevums: Eseja par vienu no tēmām: „Grupas ietekme uz cilvēku stresa situācijā” „Es – grupas līderis. Augsta statusa plusi un mīnusi” Plānotais darba apjoms: 2 - 3 A4 lapas. Galvenais uzdevums: Izvēlēties vienu no piedavātām tēmām un, pēc iespējas plašāk izteikt savu viedokli par tēmu. Būtu vēlams aktīvi izmantot arī teorētiskas zināšanas, ko esat ieguvuši no mācību materiāliem.
| | |
| |
paliidziiba01 | Grupas ietekme uz cilvēku stresa situācijā
Stress ir cilvēka organisma un psihes kompleksveida reakcija uz emocionāli ļoti spēcīgu kairinājumu, signālu vai problēmsituāciju. Parasti cilvēki stresa situācijā nonāk, kad izjūt neatbilstību starp prasībām pret tiem un pieejamajiem resursiem, lai šīs prasības īstenotu jeb izpildītu. Lielā mērā stresa izpausmes ir raksturīgas no katra indivīda temperamenta, rakstura, gribas, izmanības, emocionalitātes, dzīves pozīcijas, pašcieņas, prāta pakāpes un citām izpausmēm. Ļoti bieži ir tā, ka pusaudžu vidū grupa „uzspiež” individuālam pusaudzim darīt ko tādu, ko pusaudzis nevēlas, piemēram „Smēķējam! Tu nevari? Tev ir bail? Tu esi „mīkstais”?”, līdz ar to pusaudzis nonāk stresa situācijā.
Turpinājums failā. | | |
| |
wineta-s | Grupas ietekme uz cilvēku stresa situācija -darbiņš ir manis pašas rakstīts nav kopēts :) | |
| № 61045, Psiholoģija, 11 klase Iztēle, motivācija, vajadzības. Paldies | | |
| |
anciite2006 | Tēma: Iztēle, motivācija, vajadzības 1. Kas ir iztēle? Nosauciet iztēles sintēzes veidus ( ar piemēriem)? (5.p.) Iztēle ir jaunu tēlu veidošana, pamatojoties uz iepriekš uztverto. Tīšā iztēle: Reproduktīvā iztēle ir jauna tēla izveides process, balstoties uz šī tēla vārdisku aprakstu. Radošā iztēle ir patstāvīgs jaunu, oriģinālu tēlu veidošanās process. Aktīvā iztēle. Sapņi (nomodā). Sapnis veicina cilvēka aktivitāti nākotnes tēla sasniegšanai. Pasīvā iztēle. Sapņojumi. Bieži tie ir stipri atrauti no realitātes un neveicina cilvēku uz aktīvu darbību.
Turpinājums failā. | | |
| |
Lachuks | Failā. | | |
| |
paliidziiba01 | izmantotas zināšanas psiholoģijā. Ja nav grūti, nospied paldies :) | |
| | № 61097, Psiholoģija, 11 klase 2. semestris 2. kontroldarbs 11.k.klase Tēma: Iztēle, motivācija, vajadzības 1. Kas ir iztēle? Nosauciet iztēles sintēzes veidus ( ar piemēriem)? (5.p.) 2. Ar ko atšķiras ārējā motivācija no iekšējās? Paskaidrojiet! (2.p.) 3. Kāpēc iekšēji motivēti cilvēki sasniedz labākus rezultātus? (3.p.) 4. Kādas svarīgas vajadzības ir iekļautas A. Maslova vajadzību hierarhijā? Raksturojiet tās! (5.p.) 5. Izstrādājiet vismaz trīs priekšlikumus, kā motivēt sevi, kad zudusi vēlme mācīties! (3.p.) | | |
| |
anciite2006 | Tēma: Iztēle, motivācija, vajadzības 1. Kas ir iztēle? Nosauciet iztēles sintēzes veidus ( ar piemēriem)? (5.p.) Iztēle ir jaunu tēlu veidošana, pamatojoties uz iepriekš uztverto. Tīšā iztēle: Reproduktīvā iztēle ir jauna tēla izveides process, balstoties uz šī tēla vārdisku aprakstu. Radošā iztēle ir patstāvīgs jaunu, oriģinālu tēlu veidošanās process. Aktīvā iztēle. Sapņi (nomodā). Sapnis veicina cilvēka aktivitāti nākotnes tēla sasniegšanai. Pasīvā iztēle. Sapņojumi. Bieži tie ir stipri atrauti no realitātes un neveicina cilvēku uz aktīvu darbību.
Turpinājums failā. | | |
| |
Lachuks | Failā. | |
|
|